۳۰۷۲۸۱
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ترفند جدید خودروسازان برای جذب مشتری

خودروسازان احتمال افزایش ۱۰درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، اما شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: خودروسازان احتمال افزایش ۱۰درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، اما شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.

رضا شیوا درباره احتمال افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو که اخیراً از سوی شرکت‌های خودروسازی مطرح شده است، اظهار داشت: هنوز شورای رقابت تصمیمی برای تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو نگرفته و این موضوعات بیشتر در حد پیش‌بینی است، البته امروز بازار خودرو در شرایط رکود قرار گرفته و شرکت‌ها با بیان این صحبت‌ها سعی در تحریک تقاضا در سطح بازار دارند.

وی با بیان اینکه تعیین دستورالعمل تنظیم قیمت خودروهای زیر ۱۵۰۰ سی‌سی که رقیبی در بازار داخل ندارند، همچنان توسط شورای رقابت تعیین می‌شود افزود: هرساله بانک مرکزی شاخص تورم و دیگر شاخص‌های آماری را به شورای رقابت ارائه می‌کند و این شورا با توجه به این شاخص‌ها اقدام به تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو می‌نماید.

رئیس شورای رقابت اضافه کرد: هم‌اکنون اعضای شورای رقابت تغییر کرده و باید ببینیم که در سال آینده آیا اعضا با دریافت شاخص‌ها تمایلی به تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو دارند، یا خیر، بعد از بررسی این موضوع تعیین قیمت‌ها را انجام خواهد شد.

شیوا با بیان اینکه امروز بازار در شرایط رکود قرار دارد، گفت: با وجود آنکه در سال آینده نرخ دستمزد افزایش پیدا کرده و نرخ تورم نیز کاهش پیدا کرده است، نمی‌توان پیش‌بینی‌ در مورد قیمت خودرو کرد بلکه باید شورای رقابت ضمن بررسی دستورالعمل و با دریافت شاخص‌های آماری اقدام به بررسی این موضوع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      ما میگیم قیمت ماشیناتون با این کیفیت آشغالشون گرون اون وقت شما میخواین قیمتشو بالا ببرین

    • بدون نام

      خودروسازان احتمال افزایش ۱۰درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند!!!!!!!!!!!!!!! خیلی دوست دارم این ترفندشون را اجرا کنند .خدا کنه اجرا کنند ونتیجه اش را ببینند.

    • کوروش

      قیمت خودرو را مردم تعیین می کند نه هیچ شورای دیگری. مردم همچنان منتظر کاهش قیمت خودرو هستند که بعلت رفع تحریم ها و کاهش بهای نفت کاملا طبیعی است. اگر افزایش مزد را بهانه می کنند مگر مزد چند درصد قیمت تمام شده است. در سال های گذشته که یکباره قیمت خودرو دویست درصد افزایش یافت حقوق کارگران چقدر افزایش یافت. در برابر خواست مردم مقاومت نکنید و با کاهش بیست درصدی خودرو رونق را دوباره به این بازار برگردانید

    • سجاد

      تولید این خودروهای بی کیفیت رو متوقف کنید کمتر خون هموطنانمون رو بخاطر کیفیت پایین خودرو به زمین بریزیم.بیایید کمتر هموطنانمون رو به کام مرگ بفرستیم.

    • آرش ایرانی

      اینا هم که همش ترفند میزنن! مسئولان دلسوز که گفتن حکم زنجانی بخاطر پول بیت المال بوده، ایشالا اگه بدهی پولی بابک زنجانی بین مردم تقسیم بشه، حتما میرم یه ماشین خوب از خودروسازای داخلی میخرم... :دی

    • حمید

      متاسفانه به تنها چیزی که فکر نمی کنن وای بر مسولین ما........

    • صبا

      خودروسازها کمر همت رو بستن تا ورشکست بشن!!!!

    • ایرانی

      ان شائ الله به زودی به طور کامل محو و نابود میشن

    • مصطفی

      من میگم به دشمنامون یه چند هزار تا پراید مجانی بدیم تا یکم سر عقل بیاند بابا این ماشینا از هولوکاست بدتره دارند نسلمون را باش منقرض میکنند.

    • بدون نام

      من از مردمي تعجب ميكنم كه واسه پژو ٤٠٥چهل سال پيش هنوز پول ميدن،بابا ايناجاشون تو موزه هست نه خيابون.
      بابا حيف نيست پوليو كه با اين زحمت ميخريد حروم ميكنيد،به خدا ماشين دست دوم خوب بخريد خرجش كنيد واز سواريش لذت ببريد،من يه ماكسيما ٨٣خريدم ٤ميليون خرج جلوبندي وكمكهاي جلوش كردم ويه روكش تميز ،واقعا لذت داره سواريش

    • بدون نام

      اصلاً پراید رو بکنید 100 میلیون . در عوض تعرفه واردات رو بکنید صفر . مردم صد درصد راضی هستن اینجوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج