adexo3
۳۰۷۳۰۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تماس گروهی ۲۰۰ نفره همزمان با لاین

جالب است که بدانید پیام‌رسان یا بهتر بگوییم شبکه اجتماعی موبایلی لاین به تازگی قابلیتی ارائه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانید با ۱۹۹ دوست خود به طور همزمان تماس صوتی برقرار کنند.

فارنت: اگر شما نیز جزو معدود افرادید که همیشه از تعداد کم افراد پشتیبانی شده در سرویس چت و یا تماس گروهی پیام‌رسان‌هایی همچون اسکایپ، گوگل هانگوت و یا وایبر ناراضی هستند، جالب است که بدانید پیام‌رسان یا بهتر بگوییم شبکه اجتماعی موبایلی لاین به تازگی قابلیتی ارائه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانید با ۱۹۹ دوست خود به طور همزمان تماس صوتی برقرار کنند.

تماس گروهی 200 نفره همزمان با لاین

همانطور که مستحضر هستید به طور معمول هرچند وقت یک بار تب استفاده از پیام رسان خاصی لااقل در کشور ما بالا میگیرد، از این رو گردانندگان نمونه های قدیمی تر میکشوند با ارائه سرویس های جدید و متنوع از مهاجرت کاربران خود به سایر پلتفرم ها جلوگیری کنند.

در همین حال به تازگی اپلیکیشن پیام رسان لاین در اقدامی عجیب و کم نظیر امکان تماس گروهی ۲۰۰ نفره همزمان با دوستانتان را فراهم کرده است. جالب است که بدانید محبوب ترین و باکیفیت تری ارائه دهنده سرویس چت و تماس گروهی حال حاظر یعنی اسکایپ، هم اکنون امکان تماس گروهی حداکثر ۲۵ نفره را در نسخه رایگان ارائه میکند و برای افزایش افراد شرکت کننده بایستی اکانت تجاری اسکایپ را خریداری کرد.

در هر حال آن طور که به نظر می رسد امکان تماس گروهی ۲۰۰ نفره رایگان لاین فعلا در حالت بتا در کشورهای ژاپن، تایلند، تایوان و اندونزی بر روی پلتفرم های مختلف این برنامه قابل دسترس بوده و پس گذراندن مراحل تکمیلی به طور عمومی عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج