۳۰۸۸۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساعات فعالیت متروی فرودگاه مهرآباد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: مترو فرودگاه مهرآباد در روزهای اولیه افتتاح روزی چند ساعت خدمات ارائه می کند.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: مترو فرودگاه مهرآباد در روزهای اولیه افتتاح روزی چند ساعت خدمات ارائه می کند.

محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در خصوص نحوه فعاليت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت ترین مسیر ریلی و تونلی درون شهری پایتخت گفت:ايستگاه تقاطعي بيمه همزمان با افتتاح خط فرودگاه مهرآباد به بهره برداري رسيد و مسافران مي توانند از طريق اين ايستگاه در خط ۴ مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسي داشته باشند.

وي افزود: زمان فعاليت اين بخش كه در مرحله راه اندازي قرار دارد در حال حاضر بين ساعات ۱۱ تا ۱۴ است و هر نيم ساعت يك قطار در آن حركت مي كند.

دكتر نايبي با تاكيد بر اينكه در آينده نزديك ميزان سرويس دهي در اين بخش افزايش می یابد، افزود: با نظر شهردار فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستين فرودگاه كشور به شبكه ريلی متصل شده و با ظرفيت ۷۰ هزار جا به ‌جايي در روز بخش قابل توجهي از رفت و آمدها به فرودگاه مهرآباد كه عموماَ با استفاده از وسايل نقليه شخصي صورت مي‌گيرد را تحت پوشش قرار مي دهد.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به اينكه اين خط دسترسي راحت به ترمينال هاي فرودگاه مهرآباد را براي مسافران فراهم مي كند، تصريح كرد : خط فرودگاه مهر آباد شامل چهار ايستگاه بيمه، شماره يك فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است كه این ایستگاه‌ها مقابل ترمینال‌‌های شماره ۲، شماره ۴ و شماره ۶ فرودگاه واقع شده‌اند.

وي با بيان اينكه امروز زيرگذر ميدان آزادي هم افتتاح شد خاطر نشان كرد: اين زير گذر براي تردد راحت تر مسافران از ايستگاه مترو ميدان آزادي به سمت ضلع جنوب ميدان و تردد به سمت يافت آباد، بزرگراه آيت الله سعيدي و اسلام شهر ساخته شده و با جلوگيري از تجمع عابران پياده در سطح خيابان؛ به روان شدن بار ترافيكي ميدان آزادي كمك مي كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج