۳۰۸۸۱۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر ۲۰۱۷

شرکت خودروسازی تویوتا پیش از حضور و آغاز به کار خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک ۲۰۱۶، فیس لیفت تویوتا هایلندر ۲۰۱۶ را به صورت آنلاین معرفی کرد تا زمینه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه نیویورک فراهم کرده باشد.

وب‌سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی تویوتا پیش از حضور و آغاز به کار خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک ۲۰۱۶، فیس لیفت تویوتا هایلندر ۲۰۱۶ را به صورت آنلاین معرفی کرد تا زمینه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه نیویورک فراهم کرده باشد.

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017

از لحاظ طراحی ظاهری می‌توان دید که تویوتا نسبت به ایجاد تغییر در جلوپنجره مشبک خودرو و طراحی دوباره چراغ‌های جلو اقدام کرده و هر دوی آن‌ها را به رنگ مشکی در آورده است، علاوه بر این، رینگ‌هایی ۱۹ اینچی آلیاژی هم بر روی هر چهارچرخ خودرو نصب شده و سیستم تعلیقی اسپرت هم برای میرا کردن ضربات وارده از سطح جاده در راستای محور عمودی چرخ‌ها نصب شده است تا بتوان بهترین عملکرد را در جاده‌ها شاهد بود.

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017

براساس گفته‌های شرکت خودروسازی تویوتا، بزرگ‌ترین تغییر این شاسی بلند مربوط به بخش انتقال قدرتی آن می‌شود که حالا به جای جعبه دنده ۶ سرعته قدیمی، از جعبه دنده‌ای ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده که به نظر می‌رسد برگرفته از جعبه دنده جدید تویوتا لندکروزر باشد. این جعبه دنده هم طبق تعاریف، به پیشرانه‌ای ۳.۵ لیتری شش سیلندر بنزینی متصل خواهد شد که به صورت تنفس طبیعی هوای تصفیه شده محیط را به داخل سیلندرها می‌بلعد. در کنار پیشرانه ۳.۵ لیتری، تویوتا موتوری ۲.۷ لیتری خطی چهار سیلندر را هم در نظر گرفته که به همان جعبه دنده شش سرعته سابق متصل می‌شود.

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017

در ادامه همچنین تویوتا اضافه کرده که برای این شاسی بلند فیس لیفت از سیستم‌های ایمنی جدید اعم از یک سیستم کمک راننده، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم اتوماتیک نوربالا و کروز کنترلی تطبیقی استفاده کرده که به صورت آپشن‌های استاندارد بر روی فیس لیفت تویوتا هایلندر نصب می‌شوند.

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017
عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017

عکس: فیس لیفت تویوتا هایلندر 2017
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرشادگان

      خوش بحال مردمش که اینقد ر راحت حق انتخاب دارن ماااااااااااااااااااااااااااااااباید دراتش این ماشینها ی تحمیلی خودمان بسوزیم وبسازیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج