۳۱۰۲۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سفره هفت سین «عبدلی» در مالزی

جواد انصافی بازیگر و کارگردان تئاتر خاطراتی از ایام نوروز را که به همراه خانواده اش درگیر کار بوده بازگو کرد و توضیح داد چند سال قبل سفره هفت سینی در یک سالن تئاتری در مالزی برپا کرده است.

خبرگزاری مهر: جواد انصافی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره خاطراتی که از کار در ایام نوروز دارد گفت: تا به حال چندین بار شده است که من و خانواده ام در ایام نوروز سر کار بودیم و لحظه تحویل سال را در کنار همکارانمان در تلویزیون و یا تئاتر سپری کردیم. از آنجا که همسر و دو پسرم نیز به نوعی همکار من به حساب می آیند معمولا این روزها آنها نیز در کنار من درگیر کار هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال دو سال قبل در شبکه جام جم برنامه ای نوروزی داشتیم که آیتم های ۱۰ دقیقه ای درباره مضامین در ارتباط با نوروز داشت و به صورت زنده پخش می شد. این برنامه ۱۳ قسمتی در کل ایام عید پخش شد و حتی زمان تحویل سال نیز من و خانواده ام در استودیو شبکه جام جم مشغول ضبط برنامه بودیم.

سفره هفت سین «عبدلی» در مالزی

بازیگر نقش عبدلی درباره خاطراتی که از حضور در تئاتر در ایام نوروز دارد، گفت: ۵ سال قبل قرار بود نمایش «شال جادویی» را به مناسبت ایام نوروز در کشور مالزی به صحنه ببریم. به همین جهت من و همسرم فروغ یزدان عاشوری عید نوروز را با گروه نمایشمان در کوالالامپور سپری کردیم. در همین راستا سفره هفت سین بسیار زیبایی نیز چیدیم و آن را در همان سالنی که قرار بود نمایش به صحنه برود پهن کردیم.

انصافی در پایان درباره استقبالی که مردم مالزی و ایرانیان مقیم این کشور از پهن شدن سفره هفت سین در سالن تئاتر کرده اند، یادآور شد: پهن کردن سفره هفت سین برای مردم مالزی و ایرانیانی که در این کشور سکونت داشتند خیلی جذاب بود و مورد استقبال زیادی نیز قرار گرفت. یکی از افراد ایرانی ساکن مالزی که به زبان این کشور مسلط بود نیز درباره فلسفه انداختن سفره هفت سین و هرکدام از سین های این سفره اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار می داد که برایشان جالب بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج