adexo3
۳۱۲۱۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاخ سفید در حال لغو تحریم های ایران

سیاست اوباما در قبال ایران را در چند کلمه می توان خلاصه کرد: همه اش هویج، بدون حتی یک چماق. هویج هایی که تمامی هم ندارد – حتی آن هایی که به کنگره قول داده بود ایران هیچ گاه دریافت نخواهد کرد.

پایگاه خبری انتخاب: سیاست اوباما در قبال ایران را در چند کلمه می توان خلاصه کرد: همه اش هویج، بدون حتی یک چماق. هویج هایی که تمامی هم ندارد - حتی آن هایی که به کنگره قول داده بود ایران هیچ گاه دریافت نخواهد کرد.

نیویورک پست آورده است: در زمانی که سنا مشغول بررسی و تایید توافق هسته ای اوباما با ایران بود، دولت آمریکا بارها اعلام کرد به ایران اجازه دسترسی به سیستم مالی آمریکا را نمی دهد. اما حالا گویا آن را به دست آورده اند.

این حرکت نه تنها منابعی بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار را در نتیجه توافق هسته ای به ایران منتقل خواهد کرد، بلکه باقی تحریم های اقتصادی را نیز خدشه دار می کند.

آسوشیتد پرس گزارش داده است که دولت آمریکا در حال فراهم سازی مقدمات برداشتن تحریم های تازه ای بوده که شامل دسترسی به بازار آمریکا می شود که ایران برای سال ها از آن منع بوده است. وزارت خزانه داری در واکنش به این موضوع اعلام کرد که در حال ادامه "تحلیل برداشتن تحریم ها" می باشند.

همچنین وزیر خزانه داری، جک لو، مستقیما گفت که در حال انجام اقداماتی در جهت اطمینان بخشی به ایران برای "برداشتن تحریم ها" است.

فراموش نکنیم تابستان گذشته رئیس بخش تحریم خزانه داری به کنگره اطمینان داده بود، " ایران قادر نخواهد بود در بانک های آمریکا حسابی باز کند، و همچنین امکان دسترسی به بخش بانکی آمریکا را نخواهد داشت".

اما - حالا که سنا توافق را تایید کرده، دولت دیگر آن تضمین ها را کنار گذاشته.

آسوشیتد پرس می گوید شاید ایران هنوز از دسترسی مستقیم منع بوده باشد؛ آن ها مجبورند از اتاق تهاتر هنگ کنگ برای نقل و انتقالات دلاری خود استفاده کنند. اما تاثیر آن یکسان است.

اوباما در آغاز قول داد تنها تحریم های مربوط به هسته ای را بردارد. اما دادن دسترسی به بازار مالی آمریکا به تهران تمام تحریم های اقتصادی را فی نفسه بی فایده می سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج