اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۲۲۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

برجام یک خبر خوش برای ملت ایران

رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است توافق هسته ای و انتخابات هفتم اسفندماه بهترین اتفاقات سیاسی در سال ۹۴ بود.

خبرآنلاین: رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است توافق هسته ای و انتخابات هفتم اسفندماه بهترین اتفاقات سیاسی در سال ۹۴ بود.

حسین انصاری راد نماینده سابق مجلس مهمترین اتفاق سال ۹۴ را توافق هسته ای ایران و گروه ۵+۱ دانست و گفت: یکی از بهترین خبرهایی که همه ملت ایران را شاد کرد و بار سنگینی را از دوش ملت برداشت مساله برجام و حل پرونده هسته ای ایران بود. خوشبختانه با این توافق بخشی از تحریم ها رفع شد و احتمالاتی که پیرامون وقوع جنگ وجود داشت از سر ایران برداشته شد. در نهایت معتقدم که توافق یک خبر خوش و میمون برای ملت ایران بود.

وی تصریح کرد: البته انتخابات مجلس و خبرگان هم در روزهای پایانی سال ۹۴ اتفاق مهم و مثبتی بود، خصوصا با نتیجه ای که در انتخابات تهران حاصل شد و لیست اصلاح طلبان تمام و کمال مورد تایید مردم قرار گرفت. در واقع مردم با این رای به اصلاح طلبان بر روش اصلاح طلبانه در حل مسائل کشور صحه گذاشتند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب، تلخ ترین اتفاق سال گذشته را حادثه منا دانست و گفت: سال ۹۴ ولی برای همه ملت ایران مشترکا یک روز تلخ داشت، آن هم حادثه ای بود که در منا رخ داد و تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را از دست دادند. حقیقتا اتفاق ناراحت کننده ای بود و به آسانی قابل التیام نیست.

انصاری راد در ادامه با اشاره به اینکه هیچ عیدی برایم خوش تر و شادتر از عید سال ۵۸ نبوده است، گفت: هیچ عیدی برای من خاطره انگیزتر و خوش تر از اولین عید نظام جمهوری اسلامی یعنی عید سال ۵۸ نیست، ملت ایران بعد از سالیان دراز نبرد و مبارزه در نهایت انقلاب کردند و نظامی را که دوست داشتند بر سر کار آوردند و استبداد را کنار زدند.

وی اظهار داشت: نوروز سال ۵۸ برای من معنای پیروزی آزادی بر استبداد، پیروزی عدالت بر ظلم، پیروزی عدم تبعیض بر تبعیض، پیروزی اخلاق بر بی اخلاقی و پیروزی قانون بر بی قانونی بود. هرچند هنوز نتوانستیم به همه آن آرمان هایی که برای آنها انقلاب کرده بودیم برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه! فقط خبرش خوش بود، تو عمل ما چیزی ندیدیم

    • رضا

      واله من نه تنها خوشحال که بسیار هم غمگین شدم . چون کلاه بزرگی سرمان رفته که نتایجش را هم میبینید. پولهای ما را ندادند تهدید میکنند که تحریمها ادامه دارد. و اگر جرات دارید پلمب ها دوباره بشکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج