اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۵۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاسخ ایران به ادعای رسانه های پاکستان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ایران مرزهای خود با پاکستان را مرز صلح و دوستی می‌داند.

خبرگزاری مهر: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ایران مرزهای خود با پاکستان را مرز صلح و دوستی می‌داند.

به دنبال انتشار برخی مطالب در رسانه‌های پاکستان مبنی بر دستگیری جاسوس هندی و حاشیه‌های آن، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ایران مرزهای خود با پاکستان را مرز صلح و دوستی می‌داند.

متن کامل بیانیه مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خصوص دستگیری جاسوس هندی و حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

۱- طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های پاکستانی مطالبی را در خصوص دستگیری جاسوس هندی و مطالب حاشیه‌ای آن منتشر ساخته‌اند که می‌تواند تبعات منفی بر فضای برادری و دوستی دو کشور ایران و پاکستان داشته باشد.

۲- طبیعی است کسانی که از توسعه روابط دو کشور اسلامی و همسایه ایران و پاکستان خوشحال نیستند به انحاء مختلف و از جمله انتشار مطالب سخیف و بعضا توهین‌آمیز تلاش می‌کنند موفقیت‌های ملموس به دست آمده در سفر حسن روحانی رئیس جمهوری جمهوری اسلامی ایران به پاکستان را کمرنگ کرده و روابط رو به رشد ایران و پاکستان را تخریب نمایند.

۳- جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ۷۰ ساله استقلال پاکستان نشان داده است که همواره متحد و همسایه قابل اطمینانی برای این کشور بوده هیچگاه مرزهای غربی پاکستان مورد تهدید قرار نگرفته است.

۴- جمهوری اسلامی ایران مرزهای خود با پاکستان را مرزهای صلح و دوستی می‌داند و همانگونه که آقای روحانی در کنفرانس مطبوعاتی خود در جریان سفر به اسلام‌آباد اعلام کرد: «امنیت ایران امنیت پاکستان و امنیت پاکستان امنیت ایران است.»

۵- سفارت جمهوری اسلامی ایران انتشار این نوع اخبار را محصول تفکراتی می‌داند که تمایل ندارند روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و توافقاتی که در جریان سفر رئیس جمهوری ایران صورت پذیرفت به ثمر نشیند و معتقد است مردم مسلمان و آگاه پاکستان اهمیت و ارزش خاصی برای دوستی و روابط برادرانه خود با ایران قائل بوده و انتشار برخی مطالب سخیف و توهین‌آمیز تاثیری بر نگرش مثبت و صمیمی دو کشور نسبت به یکدیگر نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج