۳۱۳۷۵۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تذکر جدی به دولت درباره «جمعه سیاه»

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرمقاله امروز آفتاب یزد را خلاف واقع خواند و خواستار رسیدگی وزارت ارشاد به عملکرد این روزنامه شد.

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک نفر نماینده نسبت به انتخابات یک شهرستان اظهارنظری می‌کند و تعبیر به جمعه سیاه می‌کند که تعبیر به‌جا و درستی نبود یا یک نماینده نسبت به انتخابات تهران اظهارنظری می‌کند، این را متاسفانه روزنامه‌ها به نام یک جریان سیاسی ثبت می‌کنند که این خلاف واقع و غیرعادلانه است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: جریان سیاسی سخنگو دارد و سخنگویان جریان‌های سیاسی و اکثریت نمایندگان بعد از انتخابات از حضور پرشور نمایندگان پای صندوق‌های رای تشکر کرده‌اند و از حماسه‌ای که ملت ایران در ۷ اسفند آفریدند تقدیر کردند؛ همان مشی مقام معظم رهبری.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما هم به سهم خود همین موضع را گرفتیم، البته بنده خود سخنگوی یک جریان سیاسی هستم، اما متاسفانه می‌بینیم امروز روزنامه آفتاب یزد سرمقاله‌ای منتشر می‌کند که به معنای موضع روزنامه است و یک جریان سیاسی را مورد تخریب و حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: در این سرمقاله تاکید شده است که شکست‌خوردگان انتخابات واقعیت را برنمی‌تابند و آن را به جریان خاص نسبت می‌دهند.

مصباحی‌مقدم اظهار داشت: این بی‌اخلاقی‌ها نباید در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ما استمرار داشته باشد. استدعا دارم وزیر ارشاد در این موارد تذکرات لازم را بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته ۷ اسفند که حماسه ملت ایران بود بایدبپذیریم برای اصولگرایان وبعضیا جمعه سیاه میباشد...خداهدایتشان کنه ..اونا بایدبدونندکه سرنوشت مملکت دست خودمردم هست وبایدبه شعورورای مردم احترام بگذارند..فهمش زیادسخت نیست!!

    • بدون نام

      اقای مصباحی مقدم عزیز پس چرا روزنامه هایی مثل کیهان یا جوان یا وطن امروز هرچی دلشون بخواد مینویسن یا روزنامه های دیگه که این همه توهین میکنه رو شما نمبینی.همینه دیگه شماها ظرفیت باختو ندارید. فقط میخواهید رای نیاوردنتو توجیه کنید

    • کاربر

      اقای مصباحی مقدم یادتان رفته که دوره قبل فرهنگ توهین و اهانت امثال شما رایج کرده بودید و مردم را بزغاله و غیره نام میبردند چرا ان زمان سکوت کرده بودید 7اسفند روز شکوه مردم به سوی پیشرفت ازادی بود به نام خود مصادره نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج