۳۱۶۰۹۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

توقف اجرای فایل های فلش در مرورگر Edge

مایکروسافت تصمیم دارد در نسخه بعدی مرورگر Edge، فایل های Adobe Flash که در وب سایت ها بیشتر برای تبلیغات به کار می روند را متوقف کند تا به این شکل، مصرف باتری و بار اضافه لود شدن آنها را در کامپیوتر و ابزارهای همراه کاهش پیدا کند.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: مایکروسافت تصمیم دارد در نسخه بعدی مرورگر Edge، فایل های Adobe Flash که در وب سایت ها بیشتر برای تبلیغات به کار می روند را متوقف کند تا به این شکل، مصرف باتری و بار اضافه لود شدن آنها را در کامپیوتر و ابزارهای همراه کاهش پیدا کند.

توقف اجرای فایل های فلش در مرورگر Edge

این نسخه در آپدیت بعدی و بزرگ ویندوز از راه خواهد رسید که در تابستان عرضه می شود. این در حالیست که ویدیو و بازی هایی که در مرکزیت صفحه قرار گرفته و جزیی از محتوای وب سایت هستند، همچنان به صورت خودکار پخش خواهند شد اما محتوای جانبی که معمولا تبلیغاتی است، متوقف می گردد و کاربر در صورت تمایل با کلیک کردن روی آن می تواند اقدام به تماشا کردنش نماید.

در حال حاضر مرورگر کروم از گوگل و Safari از اپل هر دو چنین سیاستی را در پیش گرفته اند. سال گذشته گوگل ویژگی تشخیص هوشمند نوع محتوای فایل های فلش را به کروم اضافه کرد در حالی که اپل همین قابلیت را در حالت Power Saver سافاری جای داده است.

حرکت مایکروسافت می تواند به مرگ تدریجی فلش، شتاب بیشتری دهد. این دسته فایل ها علیرغم داشتن حفره های امنیتی بسیار، هنوز هم توسط کاربران بسیاری مورد استفاده هستند و در حال حاضر توصیه می شود که به جای آن، از HTML۵ استفاده شود. در این میان حتی شرکت ادوبی، سازنده Flash هم به آسیب پذیری های جدی این پلتفرم اذعان دارد و توصیه می کند که از پلیر آن استفاده نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج