اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۶۵۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

با مجوز وزارت ارشاد؛

گشت ارشاد به خانه ها رسید

"گشت ارشاد" به همراه پشت صحنه، مرور حاشیه‌ها و نیز صحنه‌های حذف‌شده از فیلم با مجوز وزرات ارشاد و در سکوت خبری روانه شبکه نمایش خانگی شد.

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی "گشت ارشاد" به همراه پشت صحنه، مرور حاشیه‌ها و نیز صحنه‌های حذف‌شده از فیلم با مجوز وزرات ارشاد و در سکوت خبری روانه شبکه نمایش خانگی شد.

"گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی در حالی با مجوز وزارت ارشاد روانه شبکه نمایش خانگی شده‌است که این فیلم یکی از دو اثر جنجالی اکران نوروزی سال جاری بود که اکران‌شان اعتراضات وحواشی فراوانی را به همراه داشت.

اعتراضاتی که سرانجام وزارت ارشاد را ناگزیر کرد این فیلم را همراه با "زندگی خصوصی" از پرده سینماها پایین کشیده شده و از ادامه اکران آن جلوگیری کند.

گشت ارشاد به خانه ها رسید

ورود این فیلم به شبکه نمایش خانگی در حالی است که دیگر فیلم جنجالی نوروز یعنی "زندگی خصوصی" هم چندی قبل به‌صورت گسترده و البته غیررسمی وارد بازار شده بود و به‌رغم پیگیری رسانه‌های با هیچ واکنشی از سوی مسئولان مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگی مواجه نشد. جالب اینکه کارگردان و تهیه‌کننده فیلم هم هیچ اعتراضی به این توزیع غیررسمی اما گسترده نداشتند!

"گشت ارشاد" هم در حالی رسماً وارد شبکه نمایش خانگی شده‌است که سعید سهیلی کارگردان این اثر دوماه پیش در پاسخ به پیگیری یکی از رسانه‌ها درباره سرانجام نسخه نمایش خانگی "گشت ارشاد" گفته بود: "با اتفاقی که برای این فیلم در اکران نوروزی افتاد، فاتحه این فیلم را خوانده و دیگر هیچ تمایلی به ورود آن به شبکه نمایش خانگی ندارم."

این کارگردان همچنین اضافه کرده بود: "هرچند ممکن است نسخه قاچاق این فیلم وارد بازار شود، اما همین جا به قاچاقچیانی که بتوانند این فیلم را وارد بازار کنند تبریک گفته و امیدوارم پولی که در می آورند حلالشان باشد."

عدم تمایل این فیلمساز به ورود "گشت ارشاد" به شبکه نمایش خانگی در حالی است که بر روی نسخه توزیع شده از این فیلم در بازار نوشته شده است: "گشت ارشاد را به همراه پشت صحنه، حاشیه‌های فیلم و صحنه‌های حذف شده و پایانی دیگر... ببینید."

سهیلی بر روی جلد دی‌وی‌دی "گشت ارشاد" خطاب به مخاطبان چنین نوشته است: "در مورد گشت ارشاد هیچ نباید گفت، تنها باید نشست و آن را تماشا کرد، چند ماه منتظر پروانه ساخت آن بودم مهم نیست، برای ساخت آن چه سختی ها کشیدم مهم نیست.

در زمان اکران آن چه ناملایمتی ها دیدم مهم نیست، فیلم در تهران پایین کشیده شد و در شهرستان ها اکران نشد مهم نیست، خودم همراه با فیلم آتش گرفتم و سوختم مهم نیست، پس هیچ نمی گویم و با تمام بی انصافی ها می سازم و دوباره فیلم می‌سازم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      ايول ايول حاج سعيدُ ايول. خوب فيلمي ساختي خـــــــــوب.

    • فرامرز

      تيترتون كاملا گولم زد...والا اصلا كليك نميكردم

    • بدون نام

      خدایا این آخه چه تیتری بود؟ جدا فکر کردم امروز و فرداست که در خونه رو بزنن و به جرم پوشیدن لباس تو خونه ...خدایا بر تو پناه. آخه چنین چیزی اصلا هم بعید نیست.

    • حسام

      واقعاً خسته نباشی آقای سهیلی و احسن به این اراده قویت، امیدوارم یه روز به اون چیزی که میخوای برسی...

    • khatere

      چه خوشکلم میذارید سر کار آدم و با تیترتون.

    • hiva

      ای بابا باز که سرکاریم با این تیتر زدنتون ااااه

    • سلام

      فیلم خوبیه من نگا کردم
      ولی متاسفانه مثل اکثر فیلمای ایرانی اخرش بی معنیه و بی مزه میشه وباید خودت کشف کنی چی به چی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج