اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۶۵۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کراس‌اور جدید آکورا در چین

این کراس‌اور ظریف آکورا که به صورت آزمایشی C-DX نامیده شده، در واقع یک نسخه «متمدنانه‌تر» از کانسپت SUV-X است که در طول اتو شو شانگهای ۲۰۱۳ به نمایش درآمد.

وب‌سایت پدال: آکورا به نمایشگاه دوسالانه اتو شوی پکن سفر خواهد کرد تا از یک مدل جدید کراس‌اور کامپکت رونمایی کند. این کراس‌اور ظریف آکورا که به صورت آزمایشی C-DX نامیده شده، در واقع یک نسخه «متمدنانه‌تر» از کانسپت SUV-X است که در طول اتو شو شانگهای ۲۰۱۳ به نمایش درآمد. سری تولید این مدل از ظاهری استفاده می‌کند که کمتر جلوه‌های آینده‌نگرانه در خود دارد و همین طور، در طراحی جلویش از آخرین زبان طراحی آکورا الهام گرفته است. ولی انتظار می‌رود که نیمرخ کلی این کراس‌اور بدون تغییرات عمده، از مرحله کانسپت به مرحله تولید منتقل شود.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

CD-X از همان پلتفرمی استفاده خواهد کرد که در زیر پوسته هوندا HR-V نیز به کار گرفته شده است. بنابراین شاید این دو مدل در مجموعه‌ای از قطعات مکانیکی با یکدیگر مشترک باشند. یک موتور چهار سیلندر و یک سیستم دیفرانسیل دو چرخ متحرک، از مشخصات استاندارد این مدل خواهند بود و این در حالی است که مشتریان می‌توانند با پرداخت یک هزینه اضافی، از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده کنند. به راحتی می‌توان تصوّر کرد که در C-DX خبری از گیربکس ۶ دنده دستی HR-V نخواهد بود.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

آکورا احتمالاً در هفته‌های آینده، جزئیات بیشتری از C-DX را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد. ضمن اینکه حتماً در شروع نمایشگاه اتومبیل در پایتخت چین از ۲۵ آوریل، خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید. این کراس‌اور از آن جهت اهمیت دارد که این اولین مدلی از آکورا خواهد بود که در کشور چین ساخته می‌شود؛ مدلی که بنابر گزارش‌های «اتوموتیو نیوز» می‌تواند در بازارهای جهانی و از جمله ایالات متحده به فروش برسد.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

کراس‌اور جدید آکورا در چین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج