۳۱۶۸۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصاویر اکسپریا سی ۶ اولترا فاش شد

سونی قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی با نام اکسپریا C۶ اولترا معرفی کند. حال تصاویری از این محصول فاش شده که نشان از دوربین سلفی بزرگ آن دارد.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: سونی قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی با نام اکسپریا C۶ اولترا معرفی کند. حال تصاویری از این محصول فاش شده که نشان از دوربین سلفی بزرگ آن دارد. همراه ما باشید.

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

این روز‌ها شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند در تلاش هستند تا در کنار دوربین دستگاهشان، فلشی قدرتمند نیز برای آن در نظر بگیرند. برخی این کار را از طریق فلش‌های مجزا انجام می‌دهند و برخی دیگر سعی دارند ۱۰ فلش را درون یک دستگاه جای دهند. اخیرا تصاویری از محصول جدید شرکت سونی فاش شده است که در آن شاهد دوربین بزرگی در بخش جلویی دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی هستیم و البته فلش نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

همان‌طور که می‌دانید، محصولات سونی اغلب شباهت بسیاری به یکدیگر دارند ولی بزرگ شدن دوربین و برخی تغییرات ریز دیگر باعث می‌شود که بدانیم این تصاویر مربوط به اکسپریا C۵ اولترا نیست و این تلفن هوشمند اکسپریا C۶ اولترا نام دارد. هر دو محصول دارای نمایشگری ۶ اینچی هستند و البته در این تلفن هوشمند جدید با وجود اینکه حاشیه بالا و پایین دستگاه همچنان بزرگ است، اما به اندازه‌ای بزرگ نیست که در تصاویر رندر‌ دیده می‌شد. علاوه بر این، محصول مذکور دوربین سلفی بزرگ‌تری دارد و محل قرارگیری این دوربین به لوگو سونی نزدیک‌تر شده است.

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد

برخلاف سری اکسپریا Z و اکسپریا X، سری اکسپریا C سونی اغلب از مشخصات میان‌رده‌ای بهره می‌برند ولی فعلا نمی‌دانیم که Xperia C۶ Ultra دارای چه مشخصاتی است. به احتمال زیاد در طول روز‌های آینده اخبار بیشتری در خصوص این محصول منتشر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج