۳۱۶۹۸۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خبرهایی از نسل جدید ولوو XC۶۰

ولوو با توجه به فروش بالا و موفقیت SUV پرچم‌دار خود یعنی XC۹۰، به‌سرعت در حال کار کردن بر روی نسل جدید برادر کوچک‌تر XC۹۰ یعنی XC۶۰ است و به‌زودی آن را رونمایی خواهد کرد.

وب‌سایت پدال: ولوو با توجه به فروش بالا و موفقیت SUV پرچم‌دار خود یعنی XC۹۰، به‌سرعت در حال کار کردن بر روی نسل جدید برادر کوچک‌تر XC۹۰ یعنی XC۶۰ است و به‌زودی آن را رونمایی خواهد کرد. نسل کنونی یا اول XC۶۰ در سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۷۷۱۹۷ دستگاه شد که ۲۳ درصد افزایش را نسبت به سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد. این امر موجب شده که XC۶۰ به یکی از پیشتازان کلاس SUVهای پریمیوم متوسط در اروپا تبدیل شود.

خبرهایی از نسل جدید ولوو XC60
۲۰۱۷ Volvo XC۶۰ Rendering

به‌احتمال‌زیاد ولوو در طراحی نسل دوم XC60 دست به طراحی انقلابی خواهد زد تا تکاملی و با توجه به رندرهای غیررسمی منتشرشده می‌توان گفت در آن از زبان طراحی جدید ولوو که در مدل‌های XC90 و S90 شاهد آن بوده‌ایم استفاده خواهد شد. وزن نسل دوم XC60 نسبت به قبل کاهش خواهد یافت و این وزن کمتر با عملکردی اسپرت ترکیب خواهد شد. طبق سنت اخیر ولوو در بکار گیری قوای محرکه در محصولاتش، قطعاً XC60 جدید هم فقط با موتورهای 4 سیلندر عرضه خواهد شد.

خبرهایی از نسل جدید ولوو XC60
۲۰۱۷ Volvo XC۶۰ Rendering

به‌احتمال‌قوی، نسل جدید XC60 تا قبل از پایان امسال و در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد که مکانی مناسب برای پرده‌برداری از این SUV محبوب خواهد بود. با توجه به محبوبیت روزافزون کراس اوورها و SUVها، خبرهایی منتشرشده که نشان می‌دهد ولوو در حال کار بر روی ساخت کراس اووری کوچک‌تری از XC60 بانام XC40 است؛ اما برای قطعی شدن آن باید تا اعلام تأیید رسمی از سوی ولوو صبر کنیم. علاوه بر این احتمالاً نسل جدید XC70 هم به‌زودی بر اساس مدل جدید V90 ساخته و معرفی خواهد شد.

خبرهایی از نسل جدید ولوو XC60
۲۰۱۵ Volvo XC۶۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج