adexo3
۳۱۷۸۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مزارع «الملاح» آزاد شد

یگان موشکی و توپخانه‎ای ارتش سوریه از صبح امروز حملات شدیدی را علیه مواضع تروریست‎های جبهة النصره و سایر گروه‎های تروریستی مستقر در اردوگاه «حندرات» و منطقه «الشقیف» واقع در شمال غرب حلب را آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: نیروهای سوری و نیروهای مقاومت فلسطینی«فدائیان قدس» حملات خود را از محورهای شمال و شمال غرب اردوگاه ادامه می دهند.

دقایقی قبل نیروهای سوری و مقاومت فلسطینی موفق شدند مزارع «الملاح» شمالی در حومه جنوب غرب اردوگاه حندرات را به طور کامل پاکسازی کنند و به سمت ارودگاه پیشروی کنند.

همزمان با پیشروی نیروهای سوری و مقاومت به سمت ارودگاه حندرات، گروه های تروریستی برای جلوگیری از ادامه پیشروی ها نیروهای سوری، حملات خمپاره ای را علیه اهالی مناطق غربی و مرکزی شهر حلب از جمله «الشیخ مقصود، بنی زید، الاشرفیة و بستان الباشا» آغاز کردند که در پی این حملات تعدادی از کودکان مجروح شدند، اما تاکنون آماری از تعداد شهداء گزارش نشده است.

طی روز های گذشته و همزمان با شروع عملیات پاکسازی اردوگاه حندرات صدها تن از عناصر تروریستی جبهة النصره و همچنین چند گروه از نیروهای ویژه ارتش ترکیه برای جلوگیری از پیشروی ها، وارد خاک سوریه شده اند و در حومه منطقه الشیخ مقصود و اردوگاه مستقر شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج