اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۷۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سفارت سوریه در قاهره مورد حمله قرار گرفت

تعدادي از مخالفان دولت سوريه با حمله به سفارت‌خانه اين كشور در قاهره سعي كردند اين سفارت‌خانه را به تصرف درآورند كه با دخالت نيروهاي ضد شورش و پليس مصر اين امر به خشونت كشيده شد.

خبرگزاری ایسنا: مخالفان سوري به سفارت سوريه در قاهره حمله كردند. اين درگيري‌ها به اطراف سفارت آمريكا در اين كشور نيز كشيده شد كه در نهايت با مداخله پليس و استفاده از گاز اشك آور، زخمي شدن ۸۵ تن را به دنبال داشت.

تعدادي از مخالفان دولت سوريه با حمله به سفارت‌خانه اين كشور در قاهره سعي كردند اين سفارت‌خانه را به تصرف درآورند كه با دخالت نيروهاي ضد شورش و پليس مصر اين امر به خشونت كشيده شد.

سفارت سوریه در قاهره مورد حمله قرار گرفت

به گفته شاهدان درگيري‌هايي ميان پليس و مخالفان سوري در مقابل سفارت‌ سوريه به وجود آمد و مخالفان با پرتاب سنگ اقدام به مقابله با پليس كردند كه پليس نيز با در پاسخ با پرتاب سنگ و گاز اشك‌آور سعي در متفرق كردن آنان كرد.

در درگيري‌هاي به وجود‌آمده ميان پليس و مخالفان دولت سوريه ۸۵ تن از مخالفان و افراد پليس زخمي شدند اما پس از ساعاتي درگيري پليس توانست اوضاع را تحت كنترل خود درآورد و تظاهركنندگان را متفرق كند.

پليس قاهره اعلام كرد كه مخالفان دولت سوريه قصد داشتند با تصرف سفارت‌خانه پرچم مخالفان را بر فراز آن به اهتزاز درآورند كه اين امر با مقاومت پليس در مقابل مخالفان مواجه شد و مخالفان نتوانستند آسيبي به سفارت‌خانه وارد كنند.

اين تجمع زماني آغاز شد كه تعدادي از مخالفان سوري كه در ميدان التحرير قاهره گرد آمده بودند با دعوت از مردم براي تظاهرات از طريق پيامك و شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كردند تظاهراتي در مقابل سفارتخانه سوريه در قاهره برگزار شده و مخالفان دولت سوريه براي پيوستن به اين تظاهرات راهي سفارت‌خانه سوريه شدند كه اين امر منجر به درگيري‌هايي ميان پليس و مخالفان شد.

در همين حال شاهدان از كشيده شدن درگيري پليس با مخالفان به اطراف سفارتخانه آمريكا در قاهره خبر دادند كه اين درگيري‌ها تا بامداد امروز(چهارشنبه) ادامه داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج