adexo3
۳۱۸۳۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تب قیمت میوه‌های نوبرانه فروکش کرد

قیمت بیشتر اقلام میوه و تره‌بار در مقایسه با هفته‌های اخیر با ثبات نسبی همراه است و میوه‌های نوبرانه مانند گوجه سبز، توت فرنگی و چغاله بادام نسبت به روزهای اخیر نیز روند کاهشی پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: قیمت بیشتر اقلام میوه و تره‌بار در مقایسه با هفته‌های اخیر با ثبات نسبی همراه است و میوه‌های نوبرانه مانند گوجه سبز، توت فرنگی و چغاله بادام نسبت به روزهای اخیر نیز روند کاهشی پیدا کرده است.

قیمت‌ برخی از میوه‌های نوبرانه که در فصل جدید به بیش از ۵۰ هزار تومان رسیده بود، اکنون با کاهش قیمت روبرو شده است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر در مغازه‌های سطح شهر هر کیلوگرم گوجه سبز به طور متوسط ۲۲ هزار تومان، توت فرنگی ۲۰ هزار تومان و چغاله بادام ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

در بین سایر اقلام میوه که با تغییر قیمت زیادی مواجه نشدند، سیب قرمز کیلویی ۴۰۰۰ تومان، سیب زرد کیلویی ۳۸۰۰ تومان، پرتقال تامسون کیلویی ۴۸۰۰ تومان، پرتقال خونی کیلویی ۴۵۰۰ تومان، نارنگی کیلویی ۴۰۰۰ تومان، لیمو شیرین کیلویی ۴۰۰۰ تومان،‌ خیار بوته‌ای کیلویی ۳۵۰۰ تومان و خیار درختی ۳۲۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر قیمت دارد. همچنین طالبی و ملون از دیگر میوه‌های نوبرانه بهار هستند که به ترتیب کیلویی ۳۷۰۰ و ۴۸۰۰ تومان فروخته می‌شوند.

اما در میان انواع اقلام تره‌بار، قیمت پیاز در مقایسه با روز‌های اخیر روند کاهشی پیدا کرده و هر کیلوگرم آن ۱۷۰۰ تومان عرضه می‌شود. هر کیلوگرم سیب زمینی نیز ۲۰۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت متوسط هر کیلوگرم هویج ۲۰۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای ۳۵۰۰ تومان، کلم سفید ۲۰۰۰ تومان، بادمجان ۳۳۰۰ تومان، کدو ۲۸۰۰ تومان، چغندر ۳۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در بازار تره‌بار، هر کیلوگرم قارچ با قیمت ۹۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیر با قیمت ۳۰ هزار تومان گران‌ترین محصولات هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج