۳۱۹۲۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تولید یک سریال با الهام از آثار باب دیلن

شخصیت‌ها و تم‌های موسیقی مجموعه آلبوم‌های باب دیلن اسطوره موسیقی دهه ۱۹۶۰ امریکا، دستمایه ساخت یک سریال تلویزیونی جدید قرار می‌گیرد. این پروژه اقتباسی تولید مشترک «آمازون» و «تلویزیون لاینزگیت» به شمار می‌رود و جاش ویکلی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

آی سینما: به گزارش ورایتی، «تلویزیون لاینزگیت» قصد دارد به زودی تولید یک سریال جدید را با الهام از مجموعه متنوع آثار موسیقی باب دیلن آهنگساز و ترانه‌سرای مشهور امریکایی آغاز کند.

«زمان بیرون از ذهن» (Time out of Mind) عنوان این پروژه تلویزیونی خواهد بود که برگرفته از عنوان سی‌امین آلبوم موسیقی دیلن است که در سپتامبر ۱۹۹۷ منتشر شد. بعد از افت‌وخیزها و سردرگمی‌های حرفه‌ای اسطوره محبوب در سال‌های دهه ۱۹۸۰، برای خیلی از هواداران و منتقدان این آلبوم در حکم بازگشت دیلن به روزهای اوجش بود.

این درام تلویزیونی که فعلا در مراحل اولیه پیش‌تولید به سر می‌برد، قرار است در قالب اپیزودهای یک‌ساعته روی آنتن برود. این اولین‌بار نیست که جاش ویکلی فیلمساز استرالیایی حق کپی‌رایت آثار آهنگساز سرشناسی مانند دیلن را خریداری می‌کند. اوایل سال ۲۰۱۶، ویکلی اعلام کرد با شرکت پخش آلبوم‌های گروه «بیتلز» قراردادی منعقد کرده که براساس آن اجازه دارد از آثار این گروه موسیقی محبوب در ساخت یک سریال کودکانه الهام بگیرد. این سریال که با فرمت انیمیشن برای کودکان تهیه و تولید می‌شود از شبکه «نتفلیکس» روی آنتن می‌رود.

ایده اولیه ویکلی برای اقتباس از قطعات موسیقی دیلن این است که دو شخصیت یا خط داستانی را از آثار او انتخاب کند و در ادامه آنها را به هم ربط بدهد. هنوز معلوم نیست ویکلی چطور موفق شده کارگردانی این پروژه را به دست بگیرد، چون حتی در استرالیا هم چندان شناخته‌شده نیست و تا امروز تنها کارگردانی چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج