۳۲۶۲۷۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نحوه تعیین سهمیه بنزین

معاون وزیر نفت با اشاره به اکراه وزارت نفت از دو نرخی کردن بنزین تصریح کرد که سقف مصرف بنزین به گونه‌ای تعیین می‌شود که کمتر نیاز به رجوع به نرخ دوم بنزین ایجاد شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر نفت با اشاره به اکراه وزارت نفت از دو نرخی کردن بنزین تصریح کرد که سقف مصرف بنزین به گونه‌ای تعیین می‌شود که کمتر نیاز به رجوع به نرخ دوم بنزین ایجاد شود.

کاظمی در نشست خبری خود در حاشیه نمایشگاه نفت گفت: دولت در سال گذشته تلاش کرد با تک نرخی کردن بنزین از نظر اقتصادی این مقوله را شفاف کند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه مجلس برای مصوبه اخیر خود ادامه استفاده از کارت سوخت است، ادامه داد: دو نرخی شدن پیشنهاد دولت نبوده و پیشنهاد مجلس است.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش تصریح کرد: سهمیه بنزین برای نرخ اول طوری تعیین می‌شود که نیاز واقعی مردم را حل کرده و نیازی به استفاده از بنزین با نرخ دوم نباشد.

کاظمی با اشاره به اینکه در دوران دو نرخی بودن بنزین ۹۰ درصد مصرف‌کنندگان از بنزین سهمیه‌ای با نرخ اول استفاده می‌کردند، خاطر نشان کرد: وزیر نفت از دو نرخی کردن به دلیل تجارب گذشته دوران سهمیه‌ای بودن بنزین اکراه دارد و سهمیه را طوری تعیین می‌کند که مردم نخواهند از سهمیه دوم استفاده کنند.

وی همچنین درباره‌ی برندسازی جایگاه‌های سوخت با اشاره به اینکه شرکت ملی پالایش و پخش به عنوان دارنده بیشترین مشتری ۲۰ میلیون مشتری دارد، گفت: برندسازی یک رقابت کیفی را ایجاد می‌کند.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش ادامه داد: بسیاری از مردم از خدمات جایگاه‌داران گله دارند و در صورت برندسازی صاحب برند باید پاسخگوی مشتری بوده که در عرضه سوخت از نظر کمی و کیفی انحرافی نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برند سازی یعنی اینکه برند خوب آب قاطی بنزینش نمیکنه کم فروشی هم نمیکنه برند بد هم همه این تقلبارو میکنه سر آخر هم برند بد بیشتر سود میکنه در نتیجه بعد از مدتی همشون دوباره میشن عین همدیگه با این تفاوت که اونی که برند بوده یه پول اضافه تری واسه برندش میگیره

    • علی

      برند سازی یعنی اینکه برند خوب آب قاطی بنزینش نمیکنه کم فروشی هم نمیکنه برند بد هم همه این تقلبارو میکنه سر آخر هم برند بد بیشتر سود میکنه در نتیجه بعد از مدتی همشون دوباره میشن عین همدیگه با این تفاوت که اونی که برند بوده یه پول اضافه تری واسه برندش میگیره

    • محمد

      چرا خودروهایی مثل ژیان ساخته نمی شود برای شهرها و بجای خودروهای تک سرنشین . راستی راستی خودمان هم در بدبختی خودمان شریک هستیم

    • بدون نام

      مگر تو این مملکت چنگ و قحطی که سهمیه بندی میشه واله خجالت داره ،انهم نفت و بنزین که مال خودمان هست و صادر کننده هستیم

    • بدون نام

      د. مگر تو این مملکت چنگ و قحطی که سهمیه بندی میشه واله خجالت داره ،انهم نفت و بنزین که مال خودمان هست و صادر کننده هستیم

    • peyam

      عزیزان دولتی شما که اینقدر تمایل دارید به عناوین مختلف بار مالی دیگران و کمک به این و آن که دردی را از ما ملت کم نمیکنه رو به کشیدن قطره چکان از رنگ قر مز ما میکنید .آیا نرخ دستمزد کارگر و کارمند بر اساس کشورهاییکه در اعلامیه خود قید کردید براورد میکنید مسلما نه چون جوابشه دارید ..کشوری که خود نفت خیزه ...باید رفتارهای اینچنینی از دولتمردان ببینه..کدام برنامه رفاهی را در اختیار مردم گذاشتید .و اگر هم باشه باید . دست در جیب کرد ..به فکر این باشید بعد از این گرانی آیا مشکلات ما رفع میشه یا تحت فشار قرا دادن ..تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج