۳۲۷۰۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پدر شهید احمدی روشن:

«بادیگارد» یاد شهید احمدی روشن بود

پدر شهید مصطفی احمدی روشن‌ با اشاره به اینکه لازم است راه امثال حاتمی‌کیا در فیلمسازی ادامه پیدا کند، گفت: بادیگارد بخاطر انقلاب منافع شخصی را زیر پاگذاشت و جان خود را برای حفاظت از نخبگان هسته ای فداکرد، بادیگارد یک سمبل و نماد است.

تسنیم: پدر شهید مصطفی احمدی روشن‌ با اشاره به اینکه لازم است راه امثال حاتمی‌کیا در فیلمسازی ادامه پیدا کند، گفت: بادیگارد بخاطر انقلاب منافع شخصی را زیر پاگذاشت و جان خود را برای حفاظت از نخبگان هسته ای فداکرد، بادیگارد یک سمبل و نماد است.

«بادیگارد» یاد شهید احمدی روشن بود

رحیم احمدی روشن پدر دانشمند شهید هسته‌ای، درباره آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: استقبال از بادیگارد زندگی یک محافظ شخصی است که بخشی از زندگی خود را به محافظت از جان یک شخصیت مهم می‌گذراند اما لحظه ای متوجه می شودکه این شخصیت بیش از آن که به فکر مصالح نظام باشد به فکر منافع شخصی خود است و همین موضوع است که بادیگارد را آشفته می‌کند و بخاطر انقلاب جان خود را برای حفاظت ازسرمایه‌های عظیم ایران ‌که نخبگان هسته‌ای هستند فدا می‌کند. فیلم بادیگارد یک سمبل و نماد است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرزندم مصطفی چند روز مانده به شهادتش که می رود سراغ مسئولین سازمان و به آنها می گوید نخبگان ما در معرض خطر هستند و برای حفاظت از جان آنها کاری کنید، بچه‌ها نیاز به محافظ دارند که متاسفانه جدی گرفته نشد و دیدید چطور نخبه‌های هسته‌ای ما را مورد هدف قرار دادند.

او تصریح‌ کرد: دیدن این فیلم مرا یاد مصطفی انداخت و بسیار تاثیرگذار و پرمحتوا بود و از آقای حاتمی‌کیا و امثال ایشان تقدیر و تشکر دارم. اینها با عشق و علاقه به نظام فیلمهای ارزشی و انقلابی می‌سازند و امید است این مسیر همچنان ادامه پیداکند تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج