adexo3
۳۳۰۸۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ضرب و شتم دو پرستار توسط اراذل و اوباش

ماجرای ضرب و شتم پرستاران در مراکز درمانی تمامی ندارد. زیرا در تازه ترین خبر، دو نفر از این پرستاران دوباره مورد حمله بیماران و همراهان آنها قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند.

خبرگزاری مهر: ماجرای ضرب و شتم پرستاران در مراکز درمانی تمامی ندارد. زیرا در تازه ترین خبر، دو نفر از این پرستاران دوباره مورد حمله بیماران و همراهان آنها قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند.

سعادت الله امیری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری فسا از ضرب و شتم دو نفر از پرستاران به دست اراذل و اوباش بعد از انجام اقدامات مراقبتی آنان در بیمارستان خبر داد و افزود: جمعه گذشته دو نفر از ازاذل و اوباش در فسا که بر اثر چاقوخوردگی به بیمارستان مراجعه کردند و اقدامات درمانی و مراقبتی برای آنان انجام شد.

اما در حدود ساعت یک بامداد این افراد که با چند نفر از دوستان و همراهانشان در بیمارستان بودند و نظم بیمارستان را به هم زده بودند با تذکر پرستاران مواجه شدند که ناگهان به سمت پرستاران حمله ور می شوند و دو پرستار بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی گفت: بر اثر ضرب و شتم این افراد دو پرستار بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا مجروح شدند. یکی از این پرستاران مجتبی زارع پور بود که مچ دستش شکست و دیگری عباس کرمی که دچار شکستگی کتف شد و صورتش نیز بر اثر ضربه آسیب دید.

امیری گفت: ۲ نفر از ضاربان اکنون دستگیر شده و در اختیارات مقامات انتظامی و قضایی هستند و پرستاران نیز بعد از اقدامات اولیه درمان برای طی مراحل قانونی رسیدگی به شکایتشان به مراجع قضایی و انتظامی فسا مراجعه کرده اند و مراحل رسیدگی قضایی ادامه دارد اما مسئله مهم این است که متأسفانه هنوز پرستاران در محل کار خود امنیت ندارند و هر چند وقت یکبار شاهد بروز چنین حوادثی هستیم که سلامت، امنیت و حتی جان پرستاران را در حین کار تهدید می کند.

وی گفت: از مسئولان وزارت بهداشت می خواهیم برای جلوگیری از بروز چنین حوادث دلخراشی که علاوه بر آسیب جسمی به آسیب روانی در محیط کاری مراکز درمانی منجر می شود، اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ice

      مردم ما کی میخوان یکم فرهنگ داشته باشن اخه؟؟؟
      عین قبایل سرخ پوست...

      پاسخ ها

      • افشین.ز

        سلام. اراذل و اوباش در محاسبات فرهنگی جز ء مردم حساب نمی شوند. معمولا فرهیختگان و تحصیل کرده ها را مورد نظر قرار می دهند. اراذل در مباحث اسیب های اجتماعی بررسی می شود. مغلطه منطقی در این جاست که اراذلی که فرهنگ داشته باشند دیگر اراذل نیستند . با احترام.

      • سمي

        ice نگفته فرهنگيا كي قراره با فرهنگ بشن
        گفته مردم
        مردم هم معني عام داره و همه اجتماع رو معنا ميده
        بله توي كتاب درسي شما كه اول ماه مهر دست گرفتين اراذل البته رفتار اراذل آسيب اجتماعيه

    • خودم

      ببین با کیا شدیم هفتاد میلیون نفر؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج