adexo3
۳۳۲۴۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

این اروپایی های مرخص!

نظرسنجی انجام شده روی ۷ هزار نفر در هفت کشور اروپایی نشان می‌دهد از هر ۱۰ کارمند یک نفر به دلیل افسردگی به مرخصی می‌رود.

تهران امروز: نظرسنجی انجام شده روی ۷ هزار نفر در هفت کشور اروپایی نشان می‌دهد از هر ۱۰ کارمند یک نفر به دلیل افسردگی به مرخصی می‌رود. نظرسنجی Mori برای انجمن افسردگی اروپا در انگلیس، آلمان، ایتالیا، دانمارک، ترکیه، اسپانیا و فرانسه انجام شده است. افراد مورد نظرسنجی در انگلیس، دانمارک و آلمان بیش از دیگران به دلیل افسردگی، به مرخصی می‌رفتند.

در کل ابتلای ۲۰ درصد از این هفت هزار نفر مورد نظرسنجی، به افسردگی تشخیص داده شده بود. بیشترین میزان افسردگی در انگلیس بود که ۲۶ درصد از کارمندان را شامل می‌شد و کمترین میزان در ایتالیا بود که ۱۲ درصد، افسرده بودند.

در بین کارمندانی که به افسردگی مبتلا بودند آلمان (۶۱درصد)، دانمارک (۶۰درصد) و انگلیس (۵۸درصد) به دلیل افسردگی مرخصی می‌گرفتند در حالی که این میزان در ترکیه ۲۵درصد بود. محققان پیش از این، هزینه افسردگی در سال ۲۰۱۰ در سراسر اتحادیه اروپا را ۹۲ میلیارد یورو تخمین زده بودند.

به اعتقاد آنها کاهش خلاقیت یا کاهش عملکرد که موجب افزایش هزینه‌ها شده است. این کارمندان افسرده به طور میانگین ۳۶ روز مرخصی می‌گرفتند، این میزان در انگلیس ۴۱ درصد و در ایتالیا ۲۳ درصد بود. در سراسر کشورهای مورد بررسی از هر چهار نفر مبتلا به افسردگی یک نفر می‌گفت افسردگی‌اش را به رئیس‌اش نگفته است. از هر سه نفر یکی می‌گفت اگر رئیس‌شان از افسردگی آنها مطلع شود شغل‌شان به خطر می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mamali

      حالا اينجا هر كي افسردگي ميگيره ميره سركار.

    • حسين

      آخه ميدوني مشكل ما چيه ما نشستيم جلوي تلوزيون 10000 اينچ داريم اروپايي خوش رنگ گل و بلبل every thing ok ميبينيم ولي از اصل بيخبريم چون از اسب و راكبش خبر داريم!!!........

      پاسخ ها

      • در اینجا ناشناس

        پس لطفاً حتماً 1 سری اگه تونستی (که نمیتونی) به اون طرفا بزن میبینی چه زندگی دارند.

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج