۳۳۶۷۸۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

بازیگر برنده اسکار در نقش ابرقهرمان زن

بری لارسن بازیگر نقش مادر در فیلم تحسین‌شده «اتاق» که جایزه اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد، حالا به زودی در نقش «کاپیتان مارول» یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان زن مجموعه کتاب‌های مصور مارول جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری صبا: بری لارسن بازیگر نقش مادر در فیلم تحسین‌شده «اتاق» که جایزه اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد، حالا به زودی در نقش «کاپیتان مارول» یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان زن مجموعه کتاب‌های مصور مارول جلوی دوربین می‌رود.

بازیگر برنده اسکار در نقش ابرقهرمان زن

کارگردان این پروژه سینمایی هنوز مشخص نشده، اما به گفته سازندگان بازیگر ۲۶ ساله امریکایی اولین گزینه‌شان برای بازی در نقش یادشده است.

ورایتی به نقل از منابع موثق گزارش داده لارسن که سال گذشته با فیلم مستقل «اتاق» به کارگردانی لنی آبراهامسن فیلمساز ایرلندی به شهرت رسید و خیلی زود جایزه اسکار بهترین بازیگر را به دست آورد، این روزها مشغول مذاکره با سازندگان فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» است.

این پروژه سینمایی، داستانی کاملا جداگانه را با اقتباس از سری کتاب‌های کمیک مارول به تصویر می‌کشد و قرار نیست به عنوان دنباله هیچ یک از فیلم‌های قبلی این استودیو روی پرده برود. «کاپیتان مارول» به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان زن مارول شناخته می‌شود و بازیگر بااستعداد امریکایی اولین گزینه سازندگان برای ایفای نقش این شخصیت پرطرفدار است.

روابط عمومی استودیوی مارول هنوز رسما در این‌باره اظهارنظر نکرده و کارگردان پروژه هم مشخض نشده است.

در حال حاضر، مگ لوفاو - فیلمنامه‌نویس انیمیشن برنده اسکار «پشت‌ورو» - و نیکول پرلمان مشغول نگارش سناریوی این پروژه هستند. خط اصلی داستان ماجرای کارول دنورس یک خلبان نیروی هوایی را دنبال می‌کند که در جریان سانحه‌ای دی‌ان‌ای او با یک موجود فرازمینی و بیگانه ترکیب می‌شود. این اتفاق سبب می‌شود کارول به قدرت‌های ماورایی دست پیدا کند.

لارسن ۲۶ ساله از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود هم دست به انتخاب پروژه‌های پرهزینه‌ زده و هم در فیلم‌های فاخر و مستقلی مانند «اتاق» یا «قلعه شیشه‌ای» که این روزها در حال فیلمبرداری است، حضور یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به این زن ،کسب جایزهٔ اسکول کارراحتی نیست

    • ho3ein

      چقدرنازهست این خانوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج