جاباما
۳۳۶۸۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اشکان خطیبی:

«سینما نیمکت‌» اواخر شهریور می‌آید

بازیگر فیلم سینمایی «سینما نیمکت‌» خبر از آغاز اکران این اثر در اواخر فصل تابستان داد.

خبرگزاری صبا: بازیگر فیلم سینمایی «سینما نیمکت‌» خبر از آغاز اکران این اثر در اواخر فصل تابستان داد.

اشکان خطیبی بازیگر «سینما نیمکت‌» در رابطه با اکران این اثرسینمایی به ما، گفت:با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با امیرحسین علم‌الهدی دبیر شورای سیاستگذاری گروه «هنروتجربه‌» نمایش این اثر از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

«سینما نیمکت‌» اواخر شهریور می‌آید

وی در پاسخ به اینکه به دنبال اکران عمومی این اثر نیستید، بیان کرد: با توجه به اتفاق‌های که در خصوص حضور این اثر در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر رخ داد و حمایت گروه «هنر و تجربه‌» از این فیلم به‌طوری که پای حضور آن در بخش خود ایستادند، تصمیم بر نمایش «سینما نیمکت‌» در این گروه سینمایی شد.

این بازیگر در رابطه با اینکه خیلی از سینماگران معتقد هستند که نمایش آثار در گروه «هنروتجربه‌» به لحاظ تبلیغات و اطلاع‌رسانی ضعیف است، گفت: نه، اینطورهم نیست، چرا که فیلم‌هایی نظیر «پرویز» و «ماهی و گربه» به خوبی در این گروه دیده شدند که این مسئله به خودی خود بحث اثرگذار یا کم‌بودن تبلیغات آثار این گروه نمایشی را منتفی می‌کند.

محمد رحمانیان چهره شاخص عرصه نمایش و یکی از مهمترین کارگردانان تئاتر کشورمان، همواره به سینما نیز علاقه نشان داده است که بیش از این در یکی از گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که «سینما نیمکت‌» یک فیلم بسیار ساده و کلاسیک است و نمی‌‌تواند در بخش هنر و تجربه حضور داشته باشد. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشته بود که: اگر همه دنیا بگویند «سینما نیمکت فیلم بدی است، من می‌دانم که فیلمم‌ خوب است و دست‌‌کم از بعضی آثار پذیرفته‌‌شده در بخش سودای سیمرغ بهتر است».

حضور کارگردانان تئاتر در سینما پیشینه‌‌ای دیرین دارد. در سالهای پس از انقلاب حمید سمندریان یک‌ بار به سینما آمد و «تمام وسوسه‌های زمین» را کارگردانی کرد. علی رفیعی دیگر تئاتری برجسته‌ای است که با «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقا یوسف» حضور در سینما را تجربه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج