۳۳۹۱۳۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سونی ساخت پلی‌استیشن ۴K را تایید کرد

«اندرو هاوس» (Andrew House) مدیر Sony Interactive Entertainment شایعات ساخت پلی‌استیشن ۴K که با اسم رمز Neo‌ شناخته می‌شود را تایید کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: «اندرو هاوس» (Andrew House) مدیر Sony Interactive Entertainment شایعات ساخت پلی‌استیشن ۴K که با اسم رمز Neo‌ شناخته می‌شود را تایید کرد.

سونی ساخت پلی‌استیشن 4K را تایید کرد

سونی اعلام کرد که در حال ساخت مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن 4 است. هاوس به این موضوع اشاره کرد که سونی در حال ساخت مدل ارتقا پیدا کرده‌ی پلی‌استیشن 4 است؛ اما این دستگاه در نمایشگاه E3 2016 که چند روز دیگر برگزار می‌شود، نشان داده نمی‌شود. او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که قیمت مدل جدید پلی‌استیشن 4 بالاتر از 350 دلار خواهد بود. البته هاوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که این دو مدل کنسول پلی‌استیشن 4 در کنار هم به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

مدل ارتقا پیدا کرده‌ی پلی‌استیشن ۴ توانایی اجرای بازی‌های جدید با کیفیت ۴K را دارد و براساس گفته‌های اندرو هاوس، سونی این کنسول را برای افرادی ساخته که می‌خواهند تلویزیون‌های ۴K تهیه کنند و می‌خواهند بازی‌ها را با کیفیت بیشتری ببینند.

هاوس گفت:" ما قصد داریم مطمئن شویم که افراد بیشتری تجربه‌ی بازی کردن با کنسول پلی‌استیشن 4 را به‌دست می‌آورند. مردم همیشه دوست دارند از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنند و این موضوع چیزی است که در بازار کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه هم مشاهده می‌شود. عرضه‌ی این دستگاه ویژگی‌های جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان و گیمرها قرار می‌دهد. تمام بازی‌های ساخته شده هم هر دو مدل پلی‌استیشن 4 را پشتیبانی خواهند کرد."

البته معرفی نشدن کنسول جدید در E۳‌ امسال برای گیمرها ناراحت کننده خواهد بود، اما از آنجایی که مایکروسافت هم قصد دارد کنسول جدیدی معرفی کند، سونی می‌تواند با در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری کنسول جدید ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴K را به شکلی بسازد که از کنسول مایکروسافت قوی‌تر باشد. شایعات می‌گویند که قدرت ایکس‌باکس وان جدید از پلی‌استیشن ۴K‌ بیشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج