۳۴۰۶۳۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ایکس‌باکس جدید معرفی شد

مایکروسافت مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان با نام Project Scorpio را معرفی کرد. این کنسول بازی نسل جدید ایکس‌باکس وان خواهد بود که یکی از قدرتمندترین کنسول‌هایی است که مایکروسافت تا این لحظه ساخته است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان با نام Project Scorpio را معرفی کرد. این کنسول بازی نسل جدید ایکس‌باکس وان خواهد بود که یکی از قدرتمندترین کنسول‌هایی است که مایکروسافت تا این لحظه ساخته است.

ایکس‌باکس جدید معرفی شد

کنسول Scorpio به یک پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای مجهز شده و قدرت پردازنده‌ی گرافیکی آن به ۶ ترافلاپس می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده‌ی گرافیکی این کنسول جدید قدرتمندترین پردازنده‌ی گرافیکی به کار رفته در یک کنسول بازی است. با توجه به صحبت‌های این شرکت، میزان پهنای باند رم Scorpio به ۳۲۰ گیگابایت بر ثانیه می‌رسد.

ایکس‌باکس جدید معرفی شد

در لحظه‌ی معرفی این کنسول مشخص شد که استودیوهای بازی‌سازی مختلف مانند DICE،Bethesda و استودیوهای دیگر در حال ساخت بازی‌های جدید برای Scorpio هستند.

مایکروسافت در ادامه‌ی معرفی این کنسول گفت:" Project Scorpio توانایی پخش تصاویر با کیفیت ۴K را دارد. این کنسول در کنار ایکس‌باکس وان فعلی و مدل اسلیم راهی بازار می‌شود و تمام بازی‌های ساخته شده روی هر سه مدل ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند."

ایکس‌باکس جدید معرفی شد

با توجه به گفته‌های مایکروسافت، این کنسول جدید در تعطیلات ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. حالا باید ببینیم که سونی چه کنسولی را عرضه می‌کند. در گذشته شایعه شده بود که این شرکت در حال ساخت کنسولی به نام پلی‌استیشن ۴K است و حتی ساخت آن هم تایید شد. البته سونی گفت که این کنسول جدید در E۳ امسال نشان داده نمی‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت ایکس‌باکس وان اسلیم را هم معرفی کرد که با نام Xbox One S شناخته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج