۳۳۹۹۱۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

حضور عوامل سفارتخانه‌ ها در پارتی‌ ها

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص تعداد افراد بازداشت شده در پارتی‌های شبانه اظهار کرد: افرادی که در پارتی‌ها بازداشت شدند، طولانی‌مدت در بازداشت نمی‌مانند و فکر می‌کنم به‌غیر از پرونده سعادت‌آباد که هم‌اکنون یک نفر بازداشت است، در خصوص سایر پرونده‌ها افراد با قرارهای صادرشده بعد از چند روز آزاد شدند.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص تعداد افراد بازداشت شده در پارتی‌های شبانه اظهار کرد: افرادی که در پارتی‌ها بازداشت شدند، طولانی‌مدت در بازداشت نمی‌مانند و فکر می‌کنم به‌غیر از پرونده سعادت‌آباد که هم‌اکنون یک نفر بازداشت است، در خصوص سایر پرونده‌ها افراد با قرارهای صادرشده بعد از چند روز آزاد شدند.

محسنی‌اژه‌ای به برخی پشت‌پرده‌ها و هدایت‌های صورت گرفته در این پارتی‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد پارتی‌هایی که امروزه برگزار می‌شود یک مقدار از لحاظ تعداد و نوع افرادی که شرکت می‌کنند با گذشته متفاوت است. برخی افرادی که در پارتی‌ فلان استان شرکت دارند، در پارتی استان‌های دیگر نیز شرکت می‌کنند و حتی برخی سفارتخانه‌ها نیز در این پارتی‌ها حضور یافته و یارگیری می‌کنند و قرار و مدار می‌گذارند.

هرچند نمی‌توان به این شواهد و قرائن تکیه جدی کرد اما شواهد حاکی از این است که نوع حرف‌ها و ابتذال‌هایی که در این پارتی‌ها وجود دارد مشترک است، گرچه ممکن است بسیاری از افراد شرکت‌کننده از این موضوع اطلاعی نداشته باشند و فکر کنند فقط در یک پارتی محض شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هنوز پرونده این پارتی‌ها تشکیل نشده و کیفرخواستی صادر نشده است و به‌غیر از پرونده قزوین، سایر موارد به دادگاه نرفته و منتهی به حکم نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترابعلی

      این افرادبایدتبعیدبشن به جزایرهاوایی ،آنتالیاوتایلندتاقدرکشورخودمونوبدونن

    • ژکس

      اخه یه بحثی هست وست طرف میگیرن یا چاقو میزارن زیر گلوش میبرن تو این پارتیا !!! دوست دارم میرن مگه قرار منو بزارن تو قبر کسی دیگه ای ، چرا یه سریا کاسه داغتر از اش میشن ، چیکار دارین اخه طرف رفته دور هم جشن گرفتن و شاد بودن این کجاش مشکل داره اخه

    • بدون نام

      اینقدر حرف نزنید اسم انها را بگوید چند سال است حرف می زنید

    • مسعود

      خبر داغ چرا نظر منو سانسور کردی واقعا متاسفم براتون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج