adexo3
۳۳۹۱۲۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شکایت هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

مهاجم سابق پرسپولیس با انتقاد از یکی از مدیران سابق این باشگاه گفت که به دلیل وصول نشدن طلبش، شکایت خود را خارج از ایران پیگیری می‌کند.

ورزش سه: وقتی از وحید هاشمیان پرسیدیم که آیا توانسته طلبش را از پرسپولیس بگیرد یا نه، پاسخ داد: «ان‌شاءا... به زودی از طریق مراجع قانونی داخل کشور موضوع طلبم از باشگاه پرسپولیس را پیگیری خواهم کرد و اگر به نتیجه نرسم، از فیفا کمک می‌گیرم. قطعا سعی می‌کنم شکایتم را در داخل کشور خودمان پیگیری کنم و تمام راه‌های دوستانه را هم می‌روم تا طلبم از باشگاه پرسپولیس وصول شود اما اگر به خاطر پارتی‌بازی و برخی مسائل اینچنینی به نتیجه نرسم، مجبور می‌شوم به فیفا شکایت کنم. واقعیت این است که از اصل قرارداد من با پرسپولیس پنج سال می‌گذرد و من تا امروز خیلی صبر کردم و همیشه با احترام پیش رفتم. یادم می‌آید یکی از مدیران باشگاه به رییس کمیته انضباطی گفته بود وحید هاشمیان نه تنها از پرسپولیس طلبی ندارد بلکه به این باشگاه بدهکار است. همین موضوع باعث شد تصمیم بگیرم شکایت کنم.»

هاشمیان اما حاضر نیست از آن مدیری که این‌طور گفته، اسمی به میان بیاورد: «من اجازه ندارم نام این مدیرعامل را مطرح کنم اما باید بگویم بابت پولی که دریافت نکرده‌ام، مالیات هم داده‌ام و جالب اینکه حالا من را به باشگاه بدهکار کرده‌اند. من شکایت کرده بودم و کمیته انضباطی هم به سود من رای داد. در ادامه باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد و باز هم کمیته استیناف به سود من رای صادر کرد. بارها فدراسیون فوتبال و آقای اسدی و همینطور آقای نبی به پرسپولیس نامه زدند که طلب من پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد.

نماینده من یک بار از طرف آقای تاج و یک بار هم از طرف آقای حسنی‌خو جلسه‌ای را با آقای طاهری برگزار کردند اما طاهری بعد از این مذاکرات در مصاحبه‌ای گفت که من هیچ صحبتی با وحید هاشمیان نداشته‌ام. گفته بود وحید هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه طلبکاران مجبور است با باشگاه کنار بیاید. من از این حرف‌ها خیلی ناراحت شدم و حالا هم اگر از داخل ایران شکایتم به جایی نرسد، خارج از ایران شکایتم را پیگیری می‌کنم و با کمک فیفا پولم را می‌گیرم. فقط به خاطر صحبت‌های نادرستی که درباره‌ام مطرح شده می‌خواهم این کار را بکنم و از این لحظه به بعد هم تا وقتی شکایتم به نتیجه برسد و پولم را از پرسپولیس بگیرم، دیگر درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای هدایتی وطاهری ،بجای ترکوندن بمب ،طلب پیشکسوتارو بدین

    • امیرفلاح

      از تلاش آقای هدایتی وطاهری دربازار نقل و انتقالات تشکر میکنم

    • فقط اس

      پسر پیشکسوت این تیمو اون از حمید درخشان اون از جادوگر و اون از وحید میرم فیفا شکایت میکنن هه هه هه. ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج