adexo3
۳۴۰۲۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شرط برخورداری از معافيت‌های مالیاتی

رئيس کل سازمان امور مالياتی کشور، ارائه اظهارنامه مالياتی در موعد مقرر را شرط برخورداری از معافيت‌ها و تسهيلات قانونی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: رئيس کل سازمان امور مالياتی کشور، ارائه اظهارنامه مالياتی در موعد مقرر را شرط برخورداری از معافيت‌ها و تسهيلات قانونی اعلام کرد.

سیدکامل تقوی نژاد با اشاره به اينکه ۳۱ خردادماه آخرين مهلت ارائه اظهارنامه مالياتي صاحبان مشاغل است، اعلام کرد: ارائه اظهارنامه مالياتي در موعد مقرر، شرط برخورداري از معافيت‌ها و تسهيلات قانوني است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اينکه مهلت ارائه اظهارنامه مالياتي صاحبان مشاغل تا پايان خردادماه است، گفت: صاحبان محترم مشاغل (اشخاص حقيقي) در اسرع وقت با مراجعه به سامانه عمليات الکترونيکي سازمان امور مالياتي کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارائه اظهارنامه‌هاي مالياتي و پرداخت ماليات به صورت الکترونيکي اقدام کنند تا در روزهاي پاياني دچار مشکل نشوند.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور با تاکيد بر اينکه سياست سازمان دريافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونيکي است و ارائه نسخه کاغذي به واحدهاي مالياتي ضرورتي ندارد، ادامه داد: اگر فردي در موعد مقرر اظهارنامه مالياتي خود را ارائه نکند علاوه براينکه نمي‌تواند از معافيت‌ها و تسهيلاتي که در قانون پيش‌بيني شده استفاده کند، مشمول جريمه عدم تسليم اظهارنامه نيز مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج