adexo3
۳۴۲۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تکذیب پرداخت پاداش ۲۸ میلیارد تومانی

در پی انتشار خبری که از پاداش ۲۸ میلیارد تومانی مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، از محل بودجه‌های غیرشفاف حکایت می‌کرد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با انتشار جوابیه، پرداخت چنین پاداش‌هایی را تکذیب کرد.

روزنامه ایران: در پی انتشار خبری که از پاداش ۲۸ میلیارد تومانی مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، از محل بودجه‌های غیرشفاف حکایت می‌کرد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با انتشار جوابیه، پرداخت چنین پاداش‌هایی را تکذیب کرد.

در اطلاعیه روبط عمومی این سازمان آمده است:

۱-‌ از مبلغ ۲۸ میلیارد تومان عنوان شده در خبر مذکور، ۵/۹ میلیارد تومان، مربوط به بودجه مصوب سال ۱۳۹۵ است که هنوز در فرآیند ابلاغ بودجه قرار دارد و ریالی از آن تاکنون تخصیص داده نشده و لذا هزینه نگردیده است. این امر، خود از اساس، نادرستی خبر مندرج در خبرگزاری فارس را نشان می‌دهد.

۲-‌ از مجموع اعتبارات مصوب ۵/۱۸ میلیارد تومانی برای سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ مندرج در جدول منتشر شده نیز با توجه به وضعیت مالی کشور و خزانه در سال‌های مذکور، اساساً پرداخت به صورت کامل انجام نگرفته و جمعاً ۸/۵ میلیارد تومان شامل مبلغ ۳/۴ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۳ و مبلغ ۵/۱ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۴ تخصیص داده شده است که بر اساس قانون و موافقتنامه‌های مبادله شده، برای انجام پژوهش‌های کاربردی و مطالعات توسعه‌ای توسط صاحبنظران، مشاوران و کارشناسان بیرون از سازمان هزینه شده است و ریالی از آن، صرف امور داخلی سازمان و پاداش به مدیران نشده است.

بدیهی است که با توجه به‌ابعاد تخریبی خبر اشاره شده در سطح ملی و در راستای اعاده حیثیت سازمان‌های دولتی، بویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌عنوان نهاد نظارتی دولت جمهوری اسلامی ایران، بر اساس قانون مطبوعات، شکایت و پیگیری کامل موضوع از طریق دادستانی محترم کل کشور انجام می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      يعني هنوزم توقع تائيد دارين ؟!؟ عجب ساده لوح هائي هستيد شما !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج