adexo3
۳۴۳۰۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازیگر «پرومتئوس» در محصول جدید مارول

ضدقهرمان جدید برای دنباله «مرد عنکبوتی»

لوگان مارشال گرین بازیگر نقش «چارلی هالووی» در فیلم علمی-تخیلی «پرومتئوس» ساخته ریدلی اسکات، با تهیه‌کنندگان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» پای میز مذاکره نشست.

آی سینما: لوگان مارشال گرین بازیگر نقش «چارلی هالووی» در فیلم علمی-تخیلی «پرومتئوس» ساخته ریدلی اسکات، با تهیه‌کنندگان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» پای میز مذاکره نشست.

در حال حاضر، حضور تام هولاند در نقش ابرقهرمان اصلی، رابرت دونی جونیور در نقش مرد آهنی و مایکل کیتن در نقش یکی از شخصیت‌های منفی قسمت جدید «مرد عنکبوتی» قطعی شده است. این فیلم به عنوان تولید مشترک استودیوهای «سونی» و «مارول»، توسط جان واتس کارگردان امریکایی جلوی دوربین خواهد رفت.

ضدقهرمان جدید برای دنباله «مرد عنکبوتی»

ورایتی گزارش داده لوگان مارشال گرین بازیگر ۳۹ ساله امریکایی که با بازی در سریال «۲۴» به شهرت رسید و در «پرومتئوس» ساخته ریدلی اسکات در نقش شخصیت «چارلی هالووی» جلوی دوربین رفت، این روزها مشغول مذاکره با سازندگان قسمت جدید «مرد عنکبوتی» است. به جز مارشال گرین، اخباری مبنی‌بر حضور مارتین استار بازیگر سریال «سیلیکون ولی» نیز منتشر شده است.

فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) دنباله فرنچایز معروف و پرطرفداری است که اولین قسمت آن به کارگردانی سم ریمی در سال ۲۰۰۲ روانه پرده سینماها شد. تام هولاند بازیگر ۲۰ ساله انگلیسی که در فیلم «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» در نقش پیتر پارکر (معروف به «اسپایدرمن») ظاهر شده بود، دوباره در نقش ابرقهرمان محبوب جلوی دوربین می‌رود و رابرت دونی جونیور هم بار دیگر نقش تونی استارک (معروف به «آیرن‌من/ مرد آهنی») را بر پرده سینما بازی می‌کند.

ماریسا تومی، زندایا کولمن، لارا هری‌یر و تونی روالوری - بازیگر نقش مقابل رالف فاینز در «هتل بزرگ بوداپست» - از دیگر بازیگران دنباله جدید «مرد عنکبوتی» هستند.

جان واتس کارگردان جوان امریکایی که پیش از این ساخت فیلم‌های «دلقک» و «ماشین پلیس» را در کارنامه خود دارد، کارگردانی «بازگشت به خانه» را برعهده گرفته است. تا این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی در ارتباط با خط اصلی داستان در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. انتظار می‌رود تولید این پروژه به تهیه‌کنندگی امی پاسکال و کوین فایگی، از تابستان امسال آغاز شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها از ژوییه ۲۰۱۷ در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا به نمایش درآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج