adexo3
۳۴۳۵۴۰
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

افطار ایرانی با سبزی آمریکایی

خمیر چوب، سایر داروها،مکمل‌های غذایی، جو، اسپرم گاو، دریچه قلب، تخم سبزیجات،افزودنی‌های خوراک آماده دام و طیور، پروتز دندان، بذر ذرت، میگو مولد زنده برای تکثیر، لنز نامرئی و مفصل‌های مصنوعی از کالاهای وارداتی از آمریکا به ایران هستند.

خبرگزاری میزان: بر اساس آمار گمرک در دو ماهه نخست سال جاری ۸۳ هزار و ۱۲۷ تن کالا به ارزش ۵۱ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۷۳ دلار از آمریکا به ایران صادر شد.

لوبیای سویا صدرنشین کالاهای وارداتی از آمریکا در دو ماهه نخست سال بود که بیش از ۶۰ هزار تن از این کالا به ارزش ۲۵ میلیون و ۳۲۴ هزار دلار به کشور وارد شد.

در رتبه بعدی کالاهای وارداتی از این کشور داروهایی که تولید داخلی نداشتند بود که بیش از سه میلیون دلار صرف واردات این محصول به کشور شد.

نکته قابل توجه این است که ذرت دامی سومین کالای وارداتی از ایالت متحده آمریکا بود که بیش از دو میلیون دلار صرف واردات آن به کشور شد.

خمیر چوب، سایر داروها،مکمل‌های غذایی، جو، اسپرم گاو، دریچه قلب، تخم سبزیجات،افزودنی‌های خوراک آماده دام و طیور، پروتز دندان، بذر ذرت، میگو مولد زنده برای تکثیر، لنز نامرئی و مفصل‌های مصنوعی از کالاهای وارداتی از آمریکا به ایران هستند.

در حالی که واردات کالاهای مصرفی از آمریکا ممنوع شده است در لیست واردات مشاهده می‌شود که اقلام غیر ضروری بسیاری وجود دارد که واردات آنها از آمریکا برای کشور حیاتی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      روحانی مچکریم این کلیدت برا ملت بود

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــــز ل

        هر چیزی باید از جای خودش بیاد اگر ما جا موندیم و بسیاری از آنچه می سازیم یا می کاریم ارزش کمتی دارد و کشورهای دیگر همچنین آمریکا م یتواند بهر بسازد از گناه آنان نیست از گناه آقای روحانی هم نیست!!!!

        از درون مایه ی ماست که بهترینهامون رو از دست دادیم و بدیها و درآمد ناروا و جایگزین کردیم!!!
        به هر روی ما با مردم و سازندگان آمریکا کاری نداریم و همانگونه که آنها از ما فرش ایرانی و .....ابزارها و میوه هایی همچون انار و پسته و ...که تو دنیا نخستینه می خرند ما هم می خریم!!!!

        یادمون باشه دچار تند روی و بی راهه روی نشویم ...مهتران و روند کشو سازان آمریکا راه خودشون رو دارند و مردم آمریکا همچون مدم ما راه خودشون ...
        بیاموزیم این ها را جدا کنیم تا هماره مردمان دنیا بدور از این آلودگیها با هم باشند
        همراه با هم می تونیم پیش بریم همونجور که دوست داریم بازار انار و پسته و .....دست ما باشه بازار سازوکارهای خوب هر کشوری هم باید روبراه باشه

      • احسان

        ببخشید اشتباه مثبت دادم میخواستم منفی بدم.

    • رضا

      این اجناس پیش پا افتاده که وارد شده بچه درد ملت میخوره؟مگه ما خودمان گا کم داریم که ا سپرمش رامیخرند و وارد میکنند؟واقعا که!

    • سانی

      چه خوب نفت در برابر اسپرم گاو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج