adexo3
۳۴۳۵۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ذائقه مردم به جنس ایرانی عادت ندارد

رییس اتاق تعاون ایران معتقد است برای آنکه تولید داخلی تقویت شود باید ذائقه مردم را به مصرف تولید داخلی عادت بدهیم.

خبرگزاری یاسنا: رییس اتاق تعاون ایران معتقد است برای آنکه تولید داخلی تقویت شود باید ذائقه مردم را به مصرف تولید داخلی عادت بدهیم.

بهمن عبداللهی اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید داخلی است سیاست خود را در تعاونی‌های مصرف بر این پایه گذاشته‌ایم که حتی المقدور تولیدات داخلی را به مصرف و فروش بگذاریم.

وی گفت: با این کار هم ذائقه مردم به مصرف کالاهای داخلی عادت داده می‌شود و هم از تولید داخلی حمایت می‌شود و این سیاست محوری ما برای تعاونی‌های مصرف در سال جاری است.

رییس اتاق تعاون ایران اقتصاد مقاومتی را موجب تحکیم اقتصاد در برابر بحران‌های خارجی دانست و اعلام کرد که بخش تعاون می‌تواند در نهادینه کردن این سیاستها نقش مهمی ایفا کند.

وی اصلاح قوانین مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله قوانین بانکی و مالیاتی را ضروری دانست و گفت: مقررات زائد باید از پیش پای اقتصاد مردمی و غیر دولتی برداشته شود.

رییس اتاق تعاون ایران در ادامه بر ضرورت حمایت مالی از بخش تعاون تاکید و خاطرنشان کرد: امسال در راستای تحقق سیاستهای اصل ۴۴ درصددیم حوزه کار تعاون در بازار پولی و بانکی را توسعه بدهیم و یکی از راهها، توسعه تعاونی‌های اعتبار است.

وی افزود: اگر چه در چند سال اخیر مشکلات و محدودیت‌هایی برای تعاونی‌های اعتبار به وجود آمد ولی تلاش ما این است که آنها را گسترش بدهیم و معتقدیم که باید خودمان اقدام کنیم چون بخش تعاون به حمایتهای مالی نیاز دارد و بانکهای کشور هم این حمایت را ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج