۳۴۴۰۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گزارش ماهانه دولت درباره اقتصاد مقاومتی

رحمانی‌فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته‌اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

تسنیم نوشت: رحمانی‌فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته‌اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست مشترک ۳ تن از استانداران سراسر کشور با رئیس کل بانک مرکزی و برخی مدیران بانکی کشور، با بیان اینکه شرایط کشور اقتضا می‌کند که در حوزه اقتصادی جهش داشته باشیم، گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب حرکت در مسیر کنونی نیست، بلکه توجه و عمل به جهش‌هایی است که باید انجام شود و این نیازمند جسارت، قدرت تصمیم‌گیری، تدبیر و قدرت عمل در انجام ریسک است.

وی با بیان اینکه ما متوجه مشکلات بانک‌های کشور هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نباید روی کاغذ بماند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر این مسئله دارند و در همین مدت اخیر ۳ بار جلسه در این زمینه با ما داشته‌اند و تاکید ایشان نیز این بود که این حرف‌ها روی کاغذ نماند.

رحمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از ما خواسته‌اند که ماهانه در زمینه تحقق اقتصادی مقاومتی به ایشان گزارش دهیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد، چرا که معتقدیم اقتصاد مقاومتی آزمایش بزرگی است و باید با موفقیت این مسیر را پشت سر بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج