جاباما
۳۴۶۲۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نشست جنبش عدم تعهد به ریاست ایران

جنبش عدم تعهد با برگزاری نشست ماهانه خود در سازمان ملل به ریاست ایران، به بررسی فعالیت های ماه گذشته این جنبش و بحث پیرامون فعالیت های آینده آن از جمله برگزاری نشست وزرای این کشورها در شهریور ماه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا: جنبش عدم تعهد با برگزاری نشست ماهانه خود در سازمان ملل به ریاست ایران، به بررسی فعالیت های ماه گذشته این جنبش و بحث پیرامون فعالیت های آینده آن از جمله برگزاری نشست وزرای این کشورها در شهریور ماه پرداخت.

دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد روز دوشنبه نشست ماهانه خود را به ریاست «غلامعلی خوشرو» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد برگزار کرد.

در این نشست، نخست نماینده کشورمان گزارشی از فعالیتهای خود در یک ماه گذشته را از جمله انعکاس مواضع جنبش در نشست های مختلف بین المللی ارائه داد و پیرامون نشست های برگزار شده توسط هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل برای تهیه مقدمات برگزاری نشست سران جنبش عدم تعهد در ونزوئلا در نیمه دوم شهریورماه سال جاری نیز توضیحاتی مطرح کرد.

در نشست روز دوشنبه همچنین هماهنگ کنندگان گروه های کاری این مجمع از جمله گروه کاری احیاء مجمع عمومی، گروه کاری حفظ صلح، فراکسیون های این جنبش در شورای امنیت و کمیسیون تحکیم صلح نیز گزارش فعالیت های خود طی ماه ژوئن را ارائه کردند.

علاوه بر اینها، سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد نیز در گزارشی در این نشست، اعضای جنبش را از آخرین تحولات مسئله فلسطین آگاه کرد.

در بخش دیگری «ادریسوف» وزیر خارجه قزاقستان در سخنانی پیرامون ابتکارهای کشورش در زمینه جهان عاری از سلاح های هسته ای و مبارزه با تروریسم، توضیحاتی ارائه کرد که نظرات و ملاحظات گروهی از اعضای جنبش عدم تعهد را بدنبال داشت.

در خاتمه این نشست نماینده ونزوئلا نیز گزارشی در مورد تلاش های کشورش به منظور برگزاری نشست وزرا و سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که قرار است از ۲۳ تا ۲۸ شهریور در جزیره مارگاریتا در کشور ونزوئلا برگزار شود ارائه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج