اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۷۸۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جان الیور به برگزیتی‌ها رحم نکرد

مجری محبوب انگلیسی در برنامه اش در شبکه اچ بی‌او گفت: «پادشاهی متحد بریتانیا جایی است که بعد از رخدادهای این هفته، دیگر حتی خود اسمش هم کمی مسخره به نظر می‌رسد.»

روزنامه بانی فیلم: مجری محبوب انگلیسی در برنامه اش در شبکه اچ بی‌او گفت: «پادشاهی متحد بریتانیا جایی است که بعد از رخدادهای این هفته، دیگر حتی خود اسمش هم کمی مسخره به نظر می‌رسد.»

جان الیور به برگزیتی‌ها رحم نکرد

به نقل از ایندپندنت، جان الیور در مونولوگی احساساتی، بی پرده و خشمگین به مسئله رفراندوم برگزیت یا همان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

این کمدین بریتانیایی در تاک شو خود در شبکه اچ‌بی‌او که «هفته پیش امشب» نام دارد و عصر روز یکشنبه پخش می‌شود، وقت زیادی هدر نداد و مستقیم افکارش درباره رای موافق ۵۲ درصدی بریتانیا در این رفراندوم تاریخی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. الیور سخنانش را با این آغاز کرد که با توجه به جدایی های آشکاری که بعد از این رای گیری در بریتانیا دیده می شود، حتی خود نام «پادشاهی متحد بریتانیا هم دارد کمی مسخره به نظر می رسد» و در ادامه به طور اختصاصی به دیوید کامرون، بوریس جانسون و نایجل فراژ پرداخت و گفت: «پیش از اینکه دلتان برای دیوید کامرون بسوزد باید این را بدانید که این رای در ابتدا ایده خود او بود.»

الیور در ادامه این اعلانیه بوریس جانسون و نایجل فراژ - کمپینرهای ترک اتحادیه اروپا - را مسخره کرد که گفته بودند بیست و سوم ژوئن «روز استقلال» بریتانیا است. الیور بی پرده گفت: «بریتانیا از قبل مستقل بود. در حقیقت بسیاری از کشورهای دیگر روز استقلال شان را بر پایه همین جشن می گیرند.»

او به دنبال فیلم «روز استقلال» اشاره کرد که از همین آخر هفته ها در سینماها روی پرده رفت و پوستری از آن را نشان داد که لندن را در حالی به تصویر می کشد که در یک محیط آخر الزمانی قرار گرفته در حال نابود شدن است. الیور گفت: «دنباله فیلمی که آن ها از آن نقل قول می کنند این هفته اکران شد و در آن نابودی کامل لندن نشان داده می شود؛ که البته الان خیلی به موقع هم به نظر می رسد!» او همچنین در برنامه اش قسمتی از کلیپ هایی را نشان داد که در آن کسانی که رای بر ترک اتحادیه اروپا داده بودند حالا اظهار پشیمانی می کنند و می گویند اگر دوباره شانسش را داشته باشند، رای متفاوتی خواهند داد. البته خود الیور به این رای دهنده رحم نکرد و با به سخره گرفتن او فریاد زد: «راستش را بخواهی شانس آوردی چون یک رای دیگر هفته بعد… البته که رای دیگری در کار نخواهد بود، آن رای اصلی بود، تمرینی نبود، تمام شد!!»

این مجری ۳۹ ساله از نتیجه رای بریتانیا استفاده کرد تا به آمریکایی ها هشدار بدهد که به دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه رای ندهد و گفت رای بریتانیا ثابت می کند که بار دومی در کار نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج