۳۴۷۸۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زورگویی اپل به شرکت اسپاتیفای!

مسوولان اسپاتیفای اخیرا ادعا کرده‌اند که اپل اجازه بروزرسانی اپ‌شان را روی iOS گرفته است. شرکت اسپاتیفای می‌گوید که اپل به آن‌ها گفته است اگر می‌خواهند اپ‌شان را بروزرسانی کنند، باید سیستم پرداخت از طریق آیتونز را به داخل این اپ ادغام کنند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: سرویس اسپاتیفای (Spotify)، بدون شک بزرگ‌ترین سرویس استریم آنلاین موسیقی در دنیا است. اسپاتیفای بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد و از این مقدار، ۳۰ میلیون حق اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کنند. با این حال، اپل ظاهرا به جای اینکه قصد رقابت با اسپاتیفای را داشته باشد، می‌خواهد کلا جلوی فعالیت‌اش را بگیرد و یا در کمترین حالت، مقابل پای‌اش سنگ بیاندازد.

زورگویی اپل به شرکت اسپاتیفای!

مسوولان اسپاتیفای اخیرا ادعا کرده‌اند که اپل اجازه بروزرسانی اپ‌شان را روی iOS گرفته است. شرکت اسپاتیفای می‌گوید که اپل به آن‌ها گفته است اگر می‌خواهند اپ‌شان را بروزرسانی کنند، باید سیستم پرداخت از طریق آیتونز را به داخل این اپ ادغام کنند. اپل می‌گوید در غیر این صورت، اسپاتیفای قوانین فروشگاه‌اش را زیر پا خواهد گذاشت و به همین دلیل هم نمی‌گذارند اپ اسپاتیفای آپدیت شود.

سخنگوی قانونی شرکت اسپاتیفای در این باره گفته است: "اپل رفتار صدمه‌انگیزی را ادامه می‌دهد که مانع از رقابت اسپاتیفای روی iOS می‌شود. این شرکت پیش از این هم رفتارهای ضد رقابتی زیادی را برای به کنار زدن اسپاتیفای انجام داده بود. ما نمی‌توانیم با سیستم تاییدیه اپ‌استور که اپل از آن به عنوان سلاحی برای صدمه زدن به اسپاتیفای استفاده می‌کند، کنار بیاییم."

اسپاتیفای اولین شرکتی نیست که اپل مانع از درآمدزایی آن می‌شود. سی درصد از هر خریدی که در اپ‌های iOS انجام می‌شود، متعلق به اپل است. به همین دلیل هم اسپاتیفای به کاربران سیستم عامل iOS گفته است که اشتراک‌شان را از وب‌سایت این شرکت خریداری کنند و نه از اپ‌استور.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج