۳۴۸۲۸۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

دردسر خرید نسیه‌ پسر اسطوره فوتبال ایران

پسر اسطوره فوتبال ایران که اواخر سال ۹۳ از شرکت بازرگانی دولتی برنج و شکر نسیه در قبال رهن یک ملک خریده بود، با گذشت یک سال و نیم ۲۵میلیارد تومان پول دولت را پس نداده و اخیراً هم با تنظیم شکایتی در دادگاه خواستار ابطال سند رهنی شده است.

خبرگزاری تسنیم: شرکت بازرگانی دولتی ایران اواخر سال ۹۳ اقدام به فروش ترهینی برنج به بیش از ۱۱ شرکت به‌ارزش ۱۰۸ میلیارد تومان کرد که قرار بود در مدت سه‌ماهه بازپرداخت شود ولی پس از چندین بار تمدید سه‌ماهه چک‌ها و به اجرا گذاشتن املاک رهنی، هنوز بخش عمده این پولها به دولت بازپس داده نشده است و با احتساب خسارت تأخیر تأدیه و ۲ درصد کارمزد قانونی، میزان طلب دولت بابت فروش برنج در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان است.

سازمان بازرسی کل کشور مهر ماه سال ۹۴ در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ضمن اشاره به وصول نشدن چک‌های بدون تاریخ خواستار ارائه مستندات قانونی فروش مدت‌دار (نسیه)، مستندات قانونی دریافت چک بدون تاریخ و همچنین اصل اسناد ترهین و نظریه کارشناس دادگستری در این خصوص شده بود. دیوان محاسبات کشور نیز اواسط مهرماه پارسال در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در خصوص فروش اعتباری برنج در اواخر سال ۹۳ در قبال اخذ وثیقه ملکی و چک، اعلام کرد، طی بررسی‌های صورت گرفته نه‌تنها اکثر چکهای دریافتی برگشت خورده است بلکه هیچ‌کدام از مبالغ فروش اعتباری نیز به حیطه وصول در نیامده است.

یکی از شرکتهای خریدار برنج به‌نام "ر.س.ا." متعلق به پسر یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که بیش از ۲۵ میلیارد تومان برنج و مقادیری شکر در سال ۹۳ از شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری کرده ولی با گذشت حدود یک سال و نیم هنوز اقدام به بازپرداخت پول برنج و شکر نکرده است.

بر اساس سند جدیدی که به‌ تازگی به دست این خبرگزاری رسیده، باخبر شدیم، ملکی که این شرکت به‌عنوان رهن در قبال خرید برنج‌ها به شرکت بازرگانی دولتی معرفی کرده، مشکل‌دار است و مالک این ملک، از شرکت بازرگانی دولتی شکایت کرده و خواستار ابطال سند رهنی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی کی میتونه باشه

    • معین

      ایران دیگه تعجب نداره*

    • بحیرا

      اونوقت قسط وام جماعت 100 تومن عقب می افته زود بانک ابروشو میبره...
      چطور این اقازاده 120 میلیارد به دولت بدهی داره و راست راست راه میره!

    • علیرضا

      حالم به هم میخوره از خبرها یکی دزدی میکنه این دفعه اسمش را هیچ کس نباید بدونه

      "ر.س.ا."

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج