adexo3
۳۴۸۵۶۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی چینی با دوربین پانورامای سلفی

جدیدترین مدل گوشی موبایل از برند چینی و چندملیتی لنوو که قابلیت استفاده از فناوری پانوراما را برای عکاسی سلفی دارد، به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است.

خبرگزاری مهر: جدیدترین مدل گوشی موبایل از برند چینی و چندملیتی لنوو که قابلیت استفاده از فناوری پانوراما را برای عکاسی سلفی دارد، به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. گوشی مدل VIBE S۱ Lite با تاکید بر قابلیت عکاسی سلفی تولید شده و به کاربر این امکان را می دهد که با دوربین جلو عکس سلفی پانوراما با فلاش بگیرد.

گوشی چینی با دوربین پانورامای سلفی

لنوو S۱ Lite دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است و ۱۲۹ گرم وزن دارد. این گوشی از پردازنده ۸ هسته ای بهره می برد و دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی است که قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد.

جدیدترین مدل گوشی لنوو که در میان گوشی های میان رده در بازار قرار گرفته حدود ۷۵۰ هزار تومان با گارانتی رسمی ارکان ارتباطات نوین قیمت داده می شود و دارای دو سیم کارت است.

این مدل از شبکه نسل چهارم موبایل پشتیبانی می کند و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی در پشت گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است. لنوو s۱Lite دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ Lollipop و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری است که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

گوشی چینی با دوربین پانورامای سلفی

بررسی مزایا و معایب

یکی از مزایای این گوشی قابلیت پانورامای سلفی برای عکس های گروهی و وجود فلش برای مکان های کم نور است با اینحال برخی کاربران معتقدند که کیفیت پانورامای سلفی آنطور که انتظار می رفت رضایت بخش نیست.

این گوشی در ابعاد ۸.۶ * ۷۱ * ۱۴۵ میلی متر و وزن ۱۲۹ گرم طراحی شده که به نظر می رسد برای یک صفحه نمایش ۵ اینچی اندازه ای بزرگ باشد. این بدنه نازک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری را در خود جا داده و نداشتن قابلیت تعویض باتری که در گوشی های امروزی موجود است، از دیگر انتقاداتی است که به این مدل وارد می شود؛ اما قیمتی که برای این گوشی درنظر گرفته شده موجب رضایت کاربران است.

گوشی چینی با دوربین پانورامای سلفی

به عقیده برخی از کاربران، لنوو در این مدل از نظر مشخصات ظاهری و طراحی، آنطور که باید تفاوتی با مدل های قبلی در نظر نگرفته و ظاهر این مدل نسبت به مدل های مشابه، تکراری به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج