اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۸۵۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آغاز تبادلات تجاری ایران با مکزیک و اکوادور

مدیر کل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک‌المنافع سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز تبادلات تجاری ایران با کشورهای مکزیک و اکوادور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک‌المنافع سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز تبادلات تجاری ایران با کشورهای مکزیک و اکوادور خبر داد.

ابوالفضل کوده‌ئی با اشاره به این‌که در راستای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی با کشورهای قاره آمریکا اقداماتی صورت گرفته است، عنوان کرد: تصمیم بر این شد که هیات اقتصادی به سرپرستی رییس سازمان توسعه تجارت و تعدادی از شرکت‌های مطرح خصوصی در زمینه‌های متناسب و مختلف با ظرفیت این سه کشور طی ماه آینده سفری را به کشورهای مکزیک و اکوادور انجام دهند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای طی هفته اخیر با حضور نمایندگان سفارت مکزیک، اکوادور و نمایندگان وزارت خارجه ایران به همراه تعدادی از شرکت‌های ایرانی مطرح و علاقه‌مند به تعاملات اقتصادی و تجاری با این دو کشور برگزار شد که شرایط همکاری، پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی و رقابتی مورد بحث قرار گرفت.

مدیر کل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک‌المنافع سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به این‌که قرار است ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری هر یک از این سه کشور مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات لازم در مورد نحوه‌ی تعاملات ارزیابی شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با هماهنگی و اقدامات لازم تفاهم‌نامه‌هایی بین نهادهای متناظر دولت‌ها امضاء شود و شرکت‌های طرفین به مذاکرات رودررو به منظور توسعه تعاملات اقتصادی بپردازند.

کوده‌ئی همچنین با اشاره به این‌که سفرهای تجاری و اقتصادی در همین راستا از مردادماه سال جاری آغاز می‌شود در مورد زمینه‌های تعاملات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای مکزیک و اکوادور ادامه داد: بیشترین حوزه‌هایی که مدنظر قرار خواهد گرفت پتروشیمی، کشاورزی، صنعت و معدن خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظر ما که ارزشی ندارد برای چی نظر بدهیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج