adexo3
۳۴۹۳۹۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

زن ۶۰ ساله، طراح اصلی نقشه آدم‌ ربايی

فرمانده انتظامي استان تهران از انهذام باند چهار نفره آدم ربايي به سرکردگي زن ۶۰ساله‌اي كه نوجواني را گروگان گرفته و تقاضاي ۲۰۰ ميليون ريال از خانواده وي كرده بودند در شهرستان پاکدشت خبر داد.

روزنامه آرمان: فرمانده انتظامي استان تهران از انهذام باند چهار نفره آدم ربايي به سرکردگي زن ۶۰ساله‌اي كه نوجواني را گروگان گرفته و تقاضاي ۲۰۰ ميليون ريال از خانواده وي كرده بودند در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرهنگ ناظري در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، بيان داشت: در پي تماس تلفني يکي از ساکنان روستاي حصارامير پاکدشت مبني بر مشاهده نوجواني دست و پا بسته درمنزل يکي از اهالي روستا، با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله ماموران گشت کلانتري۱۴ به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتري در محل، با بررسي و اطمينان از صحت موضوع و کسب دستور از مقام قضائي وارد منزل شده که با نوجواني ۱۶ ساله در حالي که دست و پاي وي بسته بود روبه رو شدند.اين مقام انتظامي، خاطرنشان کرد: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه آدم ربايان اين فرد را هنگامي که جهت کارگري در منطقه سه راه افسريه تهران ايستاده بود به بهانه کار در منزل به منطقه حصار امير پاکدشت منتقل و پس از ضرب و شتم از خانواده وي تقاضاي ۲۰۰ ميليون ريال وجه نقد مي‌کنند.

ناظري، تصريح کرد: تحقيقات كارآگاهان در اين زمينه آغاز شد تا اين كه در نهايت زن ۶۰ ساله‌اي به عنوان سرکرده اين باند آدم ربايي شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه، وي به همراه سه پسرش دستگير شد. وي با اشاره به اين که متهمان دستگير شده از اتباع بيگانه ساکن اين روستا هستند، بيان داشت: به شهروندان توصيه مي‌شود در ارتباط با افراد بيگانه نهايت دقت را به خرج دهند و به هر فرد بيگانه‌اي اعتماد نکنند تا شاهد موارد مشابه نباشيم.

اين مقام انتظامي با بيان اين که پليس تمام تلاش خود را در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و امنيت جامعه مي‌کند، ادامه داد: با تلاش ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت اين فرد ربوده شده آزاد و تحويل خانواده‌اش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهه

      تو این سن خجالتم نمیکشه شده سرکرده ی باند ادم ربایی پسراشم تازه همکاری داشتند میگن پیری و معرکه گیری به این میگن آخر عمری چکارا که نکرده

    • jasem almolden

      اگر واقعا بیگانگان اینقدر خطرناکند چرا فکری برا دیپرتشون نمیکنه همه جا به چشم میخورند بدترین جنایتها را انجام میدن از قتل تجاوز سرقت و.......... این اشغالها رابندازید بیرون
      تا مردم نفس راحت بکشن......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج