۳۴۹۶۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی ال جی از اسمارت فون X۵ و X Skin

پس از معرفی گوشی‌های X Power، X Mach، X Style و X Max در ماه گذشته، اکنون نوبت به رونمایی از دو اسمارت فون جدید سری X رسیده است.

وب سایت تک شات - منیره لطفی: ال جی یکی از قدرتمندترین شرکت های فناوری جهان است. این شرکت کره‌ای طی سال‌های گذشته از اسمارت فون‌های مختلفی رونمایی کرده است که برخی از آنها در سری محصولات X این شرکت جای گرفته‌اند. اگرچه فروش محصولات ال جی طبق برنامه‌ریزی‌های این شرکت پیش نرفته است، ال جی امیدوار است که همه چیز به زودی تغییر کند و اکنون پس از معرفی گوشی‌های X Power، X Mach، X Style و X Max در ماه گذشته، اکنون نوبت به رونمایی از دو اسمارت فون جدید سری X رسیده است.
رونمایی ال جی از اسمارت فون X5 و X Skin

ال جی در کشور مادری خود از دو گوشی جدید به نام‌های LG X۵ و X Skin رونمایی کرده است. این دو اسمارت فون جزو گوشی‌های پایین تا میان رده بازار به حساب می آیند و هر دوی آنها به سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو مجهز شده‌اند.
ال جی X۵ دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. توان پردازشی این گوشی توسط یک چیپست چهار هسته‌ای ناشناس تامین می‌شود که سرعت آن ۱.۳ گیگاهرتز است، این گوشی از یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. ال جی X۵ از دو سیم کارت و اتصال ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. ابعاد گوشی جدید ال جی ۱۵۱.۶ در ۷۶.۹ در ۷.۲ میلی متر و وزن آن نیز ۱۳۳ گرم است.
رونمایی ال جی از اسمارت فون X5 و X Skin

نمایشگر ال جی X Skin از محصول قبلی کمی کوچکتر بوده و ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p است. این گوشی دارای ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. ال جی X Skin نیز به یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز مجهز شده است و یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین می‌کند. دوربین اصلی گوشی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. این گوشی نیز دو سیم کارته بوده و از اتصال ۴G LTE بهره می‌برد.
رونمایی ال جی از اسمارت فون X5 و X Skin

ال جی X ۵ در رنگ‌های سفید و نیلی تیره با قیمت ۱۷۳ دلار و ال جی X Skin نیز در رنگ‌های طلایی و مشکی تیتانیومی با قیمت ۲۰۰ دلار در کره جنوبی عرضه خواهند شد. هنوز خبری مبنی بر فروش این دو گوشی در خارج از مرزهای کره منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج