۳۶۲۷۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشخصات ال جی V۲۰ منتشر شد

کمی قبل در خبرها خواندید که ال جی دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی خود را ارسال کرده است که طی این دعوت نامه، عرضه ماه سپتامبر ال جی V۲۰ به تایید رسید.

وب سایت تک شات: کمی قبل در خبرها خواندید که ال جی دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی خود را ارسال کرده است که طی این دعوت نامه، عرضه ماه سپتامبر ال جی V۲۰ به تایید رسید. این گوشی به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز خواهد شد و تمرکز اصلی آن روی مالتی مدیاست. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مشخصات ال جی V20 منتشر شد

پیش از این اشاره کردیم که به دلیل استقبال نه چندان قوی از ال جی G5، احتمالاً ال جی روی V20 به عنوان برترین پرچمدار سال 2016 سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد. اگر این فرضیه درست باشد، این گوشی باید به پای رقیبانی همچون سامسونگ گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 برود. اگر به گفته ال جی، این گوشی در ماه سپتامبر عرضه شود، باید با محصولاتی مثل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل نیز رقابت کند.


امروز مشخصات این گوشی برای اولین بار از سوی منابع کره ای فاش شده است. انتظار می رود که این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز شود. ال جی V۱۰ سال گذشته به همراه یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی رونمایی شد. قلب تپنده ال جی V۲۰ یک پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه چهار هسته و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود. ۳ یا ۴ گیگابایت رم در این گوشی وجود خواهد داشت و حافظه داخلی آن در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قابلیت ارتقاء به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در آن گنجانده می شود. هنوز حرفی از دوربین دوم این گوشی که سال پیش در ال جی V۱۰ نیز حضور داشت به میان نیامده است.

مشخصات ال جی V20 منتشر شد
دوربین پشتی این گوشی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود. ال جی V10 سال گذشته به دوربین دوال مجهز بود اما هنوز خبری از دوربین دوال در مدل امسال نیست. پورت USB نوع C در بدنه این گوشی خودنمایی خواهد کرد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج