۳۵۰۳۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رضا عطاران در «آپاراتچی»

رضا عطاران با حضور در بخش گفت و گوی ویژه برنامه «آپاراتچی» به گپ و گفت با جواد یحیوی پرداخت. در این برنامه رضا عطاران به مسائل اصلی سینمای ایران و فیلم تازه اکران شده اش؛«دراکولا» پرداخت.

خبرآنلاین: رضا عطاران با حضور در بخش گفت و گوی ویژه برنامه «آپاراتچی» به گپ و گفت با جواد یحیوی پرداخت. در این برنامه رضا عطاران به مسائل اصلی سینمای ایران و فیلم تازه اکران شده اش؛«دراکولا» پرداخت.

برنامه این هفته آپاراتچی ویژه عید فطر با گفت و گوی ویژه با رضا عطاران و گزارش اختصاصی از اکران «دراکولا» بر روی سایت آپارات قرار گرفت. این برنامه با گفته های رضا عطاران درباره فیلم «دراکولا»، «سیانور»، شبکه GEM، حضور امیر تتلو گپ و گفت جذابی با جواد یحیوی را در پنجمین آپاراتچی رقم زده است. در گزارش اکران «دراکولا» نیز شاهد گفته های سینماگران درباره رضا عطاران خواهیم بود.

رضا عطاران در بخشی از این برنامه به اکران پرفروش «من سالوادور نیستم» پرداخت و فروش آن را با فیلم خودش؛«دراکولا» مقایسه کرد و گفت:«اتفاق، فروختن «سالوادور» بود که قرار بود بیفتد و افتاد، چون می خواستیم فیلمی ساخته شود که بفروشد ولی برای «دراکولا» هدف مان تنها این نبود. «دراکولا» کمی متفاوت از سینمای ایران، فیلم های دیگر و کارهای خودم است، کاری است که دوست داشتم انجام دهم تا مردم عادت کنند به دیدن این مدل فیلم.:

عطاران در ادامه به مسئله تبلیغات ماهواره ای هم اشاره کرد:« نبود GEM قطعا در فروش فیلم ها تاثیر خواهد داشت،نمی دونم این اتفاقات چرا افتاد و این سوسه ها از کجا شروع شد؟! به نظر من ما از گستردگی محدوده تبلیغات ماهواره بیگانه استفاده کردیم و به نفع خودمان یک تبلیغ خوب برای کالای مان انجام دادیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج