adexo3
۳۵۰۷۲۷
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

عضو شورای شهر: بخواهند سواستفاده کنند می دانند چه کنند که به نام خودشان ثبت نشود

محمد حقانی، عضو شورای شهر از عدم شفافیت مالی در شهرداری تهران انتقاد کرد.

انتخاب: حقانی اظهار داشت: دوشنبه گذشته، آقای شهردار در جلسه شورا درباره فیش های حقوقی خود و معاونانشان صحبت کردند و فرمودند که ما پرداخت های غیر متعارف نداریم و همه اینها بر اساس ضوابط است. همچنین گفتند دریافتی من و همسرم ماهیانه ۷ میلیون بیشتر نیست و خانمم ده سال است صلواتی می کند.

وی افزود: من نمی خواهم حرف کسی را تکذیب یا تایید کنم. وقتی مسئله ای پیش می آید، همه به دنبال این هستیم که همان موقع اظهار نظر کنیم. خب وقتی ما قانون و ضابطه داریم، چرا بر اساس قانون و ضابطه عمل نمی شود؟ من با پرداخت نامتعارفی که چند نفر در برخی زیر مجموعه های دولت دریافت کردند، مخالف هستم. خب، در گنجه باز است، حیای گربه کجا رفته؟

حقانی اضافه کرد: ما به عنوان شورای شهر از آقایان شهرداری باید بخواهیم دریافتی ها را اعلام کنند، آن هم دریافتی های خالص. در شهرداری معمولا، پرداخت های حاشیه ای وجود دارد که خیلی در فیش نمی آید. من از شما به عنوان یک رسانه سوال می کنم؛ آنهایی که بخواهند سواستفاده کنند، بلد هستند چطور عمل کنند که به نام خودشان یا همسرشان یا فرزندانشان چیزی ثبت نشود.

این عضو شورا تصریح کرد: افرادی که این رقم های زیاد را در شهرداری می گیرند، واقعا همین مقدار خدمت می کنند؟ آیا شایستگی دریافت چنین حقوق و مزایایی را دارند؟ اشکال عمده، ساختاری و تشکیلاتی است. در واقع ما افرادی که برای پستهای سازمانی یا مسئولیت های مهم که خیلی در مملکت و در شهرداری می تواند تاثیرگذار باشد، منصوب می کنیم که دارای شرایط لازم نیستند و شایستگی آن را ندارند.

حقانی با بیان اینکه قالیباف عزتی برای اعضای شورای شهر قائل نیست، گفت: اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم هستند. وقتی شهردار با شورا که متشکل از نمایندگان مردم است، مشورت می کند،یعنی برای مردم ارزش و عزت قائل شده است. با این حال، متاسفانه قالیباف این موضوع را جدی نمی گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی یه حرف درست زد بالاخره .

    • دانیال

      سایت خوب برترین ها می دونی مشکل کجاست؟
      خب خودم می گم.
      در هر جامعه ای که ملی گرایی فراموش شود و یاد در تلاش برای تضاد و مخالفت با آن برایند افراد آن جامعه خود گرا خواهند شد

    • بدون نام

      چرا باید در گنجه باز باشه؟ ...

    • مهمان

      ه نظر من باید از سالها قبل بررسی شود ، در گذشته هم این کارها صورت می گرفته ولی متاسفانه حساسیت وجود نداشته نسبت به این نابهنجاری ، یا چرا هزینه های چند صد میلیاردی که توسط وزارتخانه ها برای رهن و اجاره مسکن مدیران ، آنهم در شمال شهر تهران صورت گرفته مورد بازخواست قرار نمی گیرد ، مثلا از شهر ما یک شخصی پس از روی کارآمدن دولت جدید ، در تهران دارای دو پست مهم شده ، آنوقت سازمان متبوع وی برای ایشان در شمال شهر تهران خانه رهن کرده به مبلغ دویست میلیون تومان در حالی که این شخص منازل متعدد خود را در مشهد اجاره داده و پول آن را به جیب می زند ، همین شخص در دوران اصلاحات بچه اش را بورسیه دکتری کرد و به کانادا فرستاد به شکلی کاملا غیر اصولی و فقط با سوء استفاده از نفوذ خود (رئیس دانشگاه بود)

    • بدون نام

      میتونید بگید چرا مطالبمونو نمیزارید میترسید؟

    • گم نام

      سلام...جناب حقانی همه تلاشتو. کردی .که بگی به شما خانومت چیزی نرسیده.داری سعی میکنی خودتو بچسبانی به قشر ضعیف جامعه.نمیشه اقا.خوب با توجه به مبالغی که دولتی‌ها دارن میخورن.حقوق شماوعیالت کمه. اما7میلیون ترا به ما نزدیک هم نمی کنه.شما بالای خط فقری .ما زیر خط فقریم.جاده شما آسفالت است .ما کار نداریم..اونی. که همراه ماست.وبا ماست حقوقش از500شروع میشه.تا800تومان دیگه آخرشه. آره داداشم اینطوریه. .بدشم شورا.غم یکی از اون شعلهاست.که اضافی. مثل اجلاس...بازم از توجه شما و یادآوری اینکه به اسم خودشون نیست و چادر سر داراییها شون کردن تا معلوم نشه ممنویم

    • اشراقی

      گاهی وقتها فکرمیکنم که خدایا اون نیروهای اول انقلاب کجایند مدیرانی که انصافا شب وروزشان درخدمت این کشوروملت بود واکثرا منازلشان پایین شهر بود وبااینکه کشوردرحال جنگ بود ولی مردم درشهرها زندگیشان رامیکردند وهرروز گرانی وتورم وبیکاری نبود ولی هرچقدر ازعمرانقلاب گذشت متاسفانه هرروز دچار ناهنجاریهایی هستیم که اکثرشان به دلیل دلسوز نبودن مدیران وعدم کارایی انهااست وقتی مدیران بارابطه بکارگرفته میشوند عاقبتش همین خواهد بود که شاهدش هستیم وهرروز بدترازدیروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج