۳۵۱۲۲۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

توقف اکران «احضار ارواح ۲» در فرانسه

به‌دنبال اخلال و درگیری‌های خشونت‌آمیز میان تماشاگران «احضار ارواح ۲»، اغلب سینماهای فرانسه نمایش این فیلم ترسناک را از برنامه خود حذف کردند.

وب‌سایت آی‌سینما: به‌دنبال اخلال و درگیری‌های خشونت‌آمیز میان تماشاگران «احضار ارواح ۲»، اغلب سینماهای فرانسه نمایش این فیلم ترسناک را از برنامه خود حذف کردند. روزنامه فرانسوی «پاریسی» گزارش داده بخش عمده‌ای از ۲۶۲ سالن سینمای فرانسه که نمایش بخش دوم «احضار ارواح» را در برنامه خود داشتند به دلیل اخلال در روند نمایش فیلم در بعضی سالن‌ها، جدیدترین ساخته جیمز ون را از پرده پایین کشیدند.

توقف اکران «احضار ارواح 2» در فرانسه

آشوب و بی‌نظمی‌هایی نظیر «خنده‌های گوشخراش»، «فریادهای تشنج‌آمیز» و درگیری‌های خشونت‌آمیز از دلایل لغو نمایش «احضار ارواح ۲» در سینماهای فرانسه عنوان شده‌اند. روزنامه فرانسوی «پاریسی/ لو پاریزیان» گزارش داده شماری از سینماهای فرانسه ادامه نمایش جدیدترین ساخته جیمز ون را در همان روز افتتاحیه منتفی اعلام کرده‌اند.

همچنین به گزارش روزنامه فرانسوی «۲۰ دقیقه»، یکی از سینماداران این کشور دلیل لغو نمایش «احضار ارواح ۲» را «تامین امنیت کارکنان و تماشاگران» عنوان کرده است. درگیری لفظی میان دسته‌های مختلف تماشاگران حین نمایش فیلم در سینمای «ام‌کا۲ باستیل» به آشوبی گسترده منجر شد که درنهایت سینماداران فرانسوی را از تکرار درگیری‌های اینچینی و به خطر افتادن امنیت کارکنان‌شان به وحشت انداخت.

آن‌طور که «پاریسی» در گزارش خود آورده کارکنان سالن‌های سینما از هر گونه اقدام عملی در پایان دادن به درگیری‌های پیش‌آمده خودداری کرده‌اند تا جایی که افرادی از میان تماشاگران ناچار به مداخله شده‌اند.

بخش دوم «احضار ارواح» (The Conjuring) که از حدود یک ماه پیش در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا روی پرده رفته، تا امروز به فروشی چشمگیر برابر با ۲۷۶ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست یافته و این در حالی است که کل فروش جهانی فیلم اصلی به ۲۴۶ میلیون دلار رسید.

فیلم ترسناک «آنابل» هم دو سال پیش به عنوان دنباله‌ای مستقل (اسپین‌آف) از فیلم اصلی «احضار ارواح» روی پرده رفت و به فروشی چشمگیر در گیشه دست یافت اما مشابه همین اتفاق هنگام نمایش فیلم در سینماهای فرانسه رخ داد و سینماداران «به دلایل امنیتی» از ادامه اکران «آنابل» صرفنظر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش همایونی

      آیا ... مرحوم عباس کیا رستمی اینقدر مهمه که نود درصد خبرا شده ..... کیا رستمی

    • مهیا

      فکر میکنم کار خوبی کردند چون وقتی من خودم دیدم خیلی وحشت زده شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج