۳۵۱۶۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایش جادویی به لاس وگاس نرسید

با این که برنامه موسوم به «نمایش زنده مایک جادویی» زودتر از اسفند امسال در لاس وگاس واقع در ایالت نوادای آمریکا و سپس چند ایالت دیگر این کشور مثل نیویورک به صحنه نمی رود اما تدارک بازیگران این نمایش موزیکال از حالا شروع شده زیرا یکی از شروط اصلی بازیگران آن داشتن پیکرهایی ورزیده است و نباید از هنرپیشه های چاق و بد شکل برای این داستان که یک نسخه سینمایی نیز طی چند سال اخیر از روی آن ساخته شده، بهره گیری شود.

روزنامه بانی فیلم - وصال روحانی: با این که برنامه موسوم به «نمایش زنده مایک جادویی» زودتر از اسفند امسال در لاس وگاس واقع در ایالت نوادای آمریکا و سپس چند ایالت دیگر این کشور مثل نیویورک به صحنه نمی رود اما تدارک بازیگران این نمایش موزیکال از حالا شروع شده زیرا یکی از شروط اصلی بازیگران آن داشتن پیکرهایی ورزیده است و نباید از هنرپیشه های چاق و بد شکل برای این داستان که یک نسخه سینمایی نیز طی چند سال اخیر از روی آن ساخته شده، بهره گیری شود.

نمایش جادویی به لاس وگاس نرسید

چانینگ تاتوم هنرپیشه ۳۶ ساله سینما و تئاتر آمریکا که یکی از بازیگران این نمایش است، در همین ارتباط می گوید: بدترین وجه این نمایش، لزوم آمادگی جسمانی بازیگران آن است و هر کسی شکمی برآمده داشته باشد، انتخابش وتو و از پروژه اخراج می شود. ما مجبوریم تا روز پایان اجرای نمایش رژیم غذایی مان را رعایت کنیم و هر روز دعا کنیم که زمان اتمام نمایش سریعتر برسد تا بتوانیم به سراغ غذاها و ادویه محبوب مان برویم و یک شکم سیر بخوریم. چه صبر دردآوری!

تاتوم حتی متذکر می شود که فقط پس از کسب این مهارت ها می توان دریافت که افرادی همانند آنها و شرکت کنندگان در مسابقات بدنسازی و یا نمایش های ورزشی مرتبط با آن چه رنجی را برای فقط شرایط جسمانی خود متحمل می شوند و کارشان چقدر سخت است و از کدام مجراهای بسته باید عبور کرد. وی اضافه می کند: این گونه افراد دائماً درگیر الزام های قرارداد خود هستند و باید شکل و فرم شان را همیشه حفظ کنند و این اصلاً کار آسانی نیست. شاید تصور شود که با حفظ یک رژیم غذایی ساده می توان به هدف رسید اما این طورها هم نیست و پیچیدگی های کار فراوان است و من به عنوان کسی که اینک درگیر این ماجراها است، این وضعیت و دشواری های آن را بیش از هر کسی حس می کنم.

برخی تحلیل گران معتقدند نمایش «مایک جادویی» به سبب شهرتی که به هم زده، امکان ادامه اجرا و استمرار در عرضه را برای مدتی طولانی تر از زمان مقرر فعلی دارد و در آن صورت تاتوم باید برای رنجی بیشتر مهیا شود. این در حالی است که گرفتاری ها و مشغله دائمی تاتوم در هالیوود و با استودیوهای فیلمسازی آنجا به گونه ای است که امکان حضورهای طولانی مدت را به وی در صحنه تئاتر نمی دهد و راه برای شرکت مستمر وی و امثال او در نمایش هایی از این دست به واقع مسدود است. چانینگ تاتوم که در هفت- هشت سال اخیر رشد تدریجی و فزاینده ای در هالیوود داشته، هنوز فیلمی بازی نکرده که او را به جمع سوپراستارهای این حرفه پیوند بزند اما ادامه روند فعلی کاری اش شاید چنین فضا و چیزی را برای او فراهم بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج