adexo3
۳۵۲۷۴۰
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

ادعای کوثری درباره نتایج انتخابات در تهران

نماینده تهران در مجلس نهم می‌گوید در انتخابات مجلس تهران تخلف صورت گرفته است و بسیاری از ناظران شورای نگهبان هم دقت لازم را در این انتخابات نداشتند.

خبرآنلاین: نماینده تهران در مجلس نهم می‌گوید در انتخابات مجلس تهران تخلف صورت گرفته است و بسیاری از ناظران شورای نگهبان هم دقت لازم را در این انتخابات نداشتند.

کوثری تخلف در شمارش آراء را دلیل اصلی جای ماندن حداد عادل سرلیست اصولگرایان در تهران می‌داند و معتقد است که تنها به دلیل مصلحت نظام از پیگیری دست برداشته‌ است، اما «دقت لازم را نداشتن بسیاری از اعضای شورای نگهبان» نکته‌ای بود که بر آن تأکید داشت.

بخشی از گفتگو با وی را در ادامه می خوانید:

* انتخابات این دوره تهران شکل خاصی پیدا کرد، یعنی هیچکدام از ۳۰ نفر کاندیدای تهران رای نیاوردند. نه اینکه بخواهیم بگوییم من رای نیاوردم. اگر زمانی من یا چند نفر دیگه رای نمی‌آوردیم، باید بررسی می کردیم که این رأی نیاوردن به این دلیل بود که ما کوتاهی کردیم و مردم اینگونه تصمیم گرفتند، اما الان شرایط اینگونه نیست.

* من آن زمان هم، وقتی که خبرنگاران اصلاح طلب آمدند و مصاحبه کردند که چه شد شما باختید؟ گفتم باختن معنا ندارد. زندگی فراز و نشیب دارد. این مهم است که به رای مردم احترام بگذاریم. اما در این رابطه من می خواهم بگویم که تخلف بوده است.

* در تهران تخلف هایی بوده است. مخصوصا از طریق رسانه های بیگانه که آنها تا آخرین لحظه سفت و سخت تبلیغ می‌کردند و مردم ما هم بنده های خدا، تحت تأثیر این تبلیغات به خصوص از طریق ماهواره و فضای مجازی بودند. چون یک مورد و دو مورد (تخلف)نبوده، ده ها مورد بود که گفته شد. مثلا افراد بدون آنکه بدانند لیست شامل چه کسانی است، رأی خود را می‌نوشتند و در صندوق می‌انداختند. می گفتند چون آنها گفتند، ما این را می نویسیم.

* در شمارش آراء (تهران) تخلف شده است. در بحث استفاده از پول، بسیار کار شد و افرادی هم اجیر کردند. ما به هر صورت نتیجه را قبول کردیم. من جز اولین نفری بودم که تبریک گفتم. این موضوع را هم چون دیدیم که نمی خواهند رسیدگی کنند، دنبال نکردیم.

* کلیت ماجرا این است که ما به نتیجه رسیدیم تخلفاتی صورت گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ....البته لیستی رای دادن اشتباهی بود که من کردم نتیجش هم رفتن کسی مثل فاطمه حسینی به مجلس....

    • بدون نام

      جناب اقای کوثری عزیز اونها که از تبلیغات داخلی صدا وسیما مثل شما نصیبی نداشتند خارجیها رو هم به انها روا نمی بینی یا به این نتیجه رسیده ای که صدا وسیما ملی هیچ اعتمادی در داخل بهش نیست....؟؟؟؟

    • بدون نام

      گفتم باختن معنا ندارد! زندگی فراز و نشیب دارد!این مهم است که به رای مردم احترام بگذاریم! .......................ایا اگر خودتون جای اصلاح طلبها بودین واصولگرا هم نبودین این حرفا را مبگفتین ؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج