۳۵۶۰۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عوامل «عادت نمی‌کنیم» به تلویزیون می‌آیند

برنامه «نقد سینمای ایران» امشب (۲۹ تیر ماه) با حضور چند تن از عوامل فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد و همچنین نگاهی به برخی از کارگردانان معروف ایران همچون علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا و عباس کیارستمی خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: برنامه «نقد سینمای ایران» امشب (۲۹ تیر ماه) با حضور چند تن از عوامل فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد و همچنین نگاهی به برخی از کارگردانان معروف ایران همچون علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا و عباس کیارستمی خواهد داشت.

عوامل «عادت نمی‌کنیم» به تلویزیون می‌آیند

برنامه «نقد سینمای ایران» سه‌شنبه (۲۹ تیز ماه) با حضور اکبر نبوی (نظریه‌پرداز سینما)، ابراهیم فیاض و محمود اربابی به شاخصه‌های سینمای ملی می پردازند و مروری بر برخی از آثار علی حاتمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، عباس کیارستمی، رسول ملاقلی‌پور و آثار چند تن دیگر از کارگردانان مطرح کشورمان خواهد داشت.

در این قسمت از برنامه «نقد سینمای ایران» فیلم «عادت نمی‌کنیم» با حضور حمیدرضا آذرنگ (بازیگر)، ابراهیم ابراهیمیان (کارگردان)،، پیمان جعفری (تهیه‌کننده) و مازیار فکری ارشاد به عنوان منتقد نقد و بررسی خواهد شد. فیلم ‌«عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، حمیدرضا آذرنگ و ساره بیات از خرداد ماه اکران شده است.

این برنامه به تازگی با تغییر رویکرد، تلاش دارد تا با نگاهی علمی و دانشگاهی به مباحث سینمایی بپردازد. برنامه «نقد سینمای ایران»‌ در هفته گذشته خود به صورت ویژه سینمای کیارستمی را بررسی کرد.

«نقد سینمای ایران» به تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه و با اجرای دکتر امیرحسن ندایی سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج