۳۵۶۲۶۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ادامه فیلم Ghostbusters ساخته خواهد شد

با وجود شروع نه چندان قوی در باکس آفیس آمریکا و دریافت نقدهای متوسط، کمپانی سونی در نظر دارد ادامه فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) را تولید و اکران کند. در ادامه با ما همراه باشید.

وب‌سایت زومجی: با وجود شروع نه چندان قوی در باکس آفیس آمریکا و دریافت نقدهای متوسط، کمپانی سونی در نظر دارد ادامه فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) را تولید و اکران کند. در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه فیلم Ghostbusters ساخته خواهد شد

فیلم Ghostbusters با تمامی حواشی این آخر هفته سرانجام اکران شد و توانست در ۳ روز نخست اکرانش ۴۶ میلیون فروش کند اما نتوانست به صدر جدول باکس آفیس برسد، طبق خبری که منتشر شده است، ظاهرا فروش این فیلم در ۳ روز نخست اکرانش برای کمپانی سونی کافی بوده تا تصمیم به ساخت ادامه این فیلم بگیرد. روری بروئر، رئیس توزیع جهانی سونی، به وب‌سایت درپ (TheWrap) گفت:

فیلم Ghostbusters در دنیا سر زنده و خوب ظاهر شده است. من انتظار دارم فیلم Ghostbusters تبدیل به یک برند و مجموعه بسیار مهم [برای سونی] شود. در حالی که هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است، هیچ شکی در ذهن من وجود ندارد که ادامه آن اتفاق خواهد افتاد و ساخته می‌شود.

فیلم Ghostbusters نتوانست در این آخر هفته انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) محصول کمپانی یونیورسال را شکست دهد و با اختلاف نسبتا کم در رتبه دوم جدول باکس آفیس آمریکا قرار گرفت، اما این فیلم توانست بیشترین فروش آخر هفته فیلم‌های لایو-اکشن کمدی که در بیش از یک سال اخیر اکران شده‌اند، را کسب کند. برای دانستن این مساله که آیا این فیلم در ادامه در آمریکا و جهان فروش خود را با قدرت ادامه می‌دهد و فروش آن به اندازه‌ای کافی خواهد بود که سونی دستور ساخت ادامه آن را تایید و رسما اعلام کند، تنها باید صبر کرد و منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج